REKLAMABelgian Meat Office - Baner Główny (16-30.09.2019)

(fot. Pixabay CC0)

Strona 3 z 3
REKLAMAVITAKRAFT - VITA NATURE -BELKA W ARTYKUŁACH (15-30.09.2019)

– Za 2-3 lata Gazetka 2.0 powinna być publikowana na większą skalę. Będą chcieli ją oferować nie tylko duzi, ale też mniejsi gracze rynkowi, świadomi ww. korzyści. Niemniej należy pamiętać o tym, że wydawanie prawdziwie cyfrowej wersji wymaga zainwestowania większych nakładów finansowych niż dotychczas. Samo tworzenie opisów czy filmików z udziałem prezentowanych produktów w praktyce może oznaczać obsadzenie nowych stanowisk bądź zlecanie tego typu zadań zewnętrznym firmom – ostrzega ekspert z UCE GROUP LTD.

Sieć powinna też być świadoma tego, że ww. linkowanie produktów przynosi mniejszy ruch na stronie, ale za to bardziej świadomy, a więc wysokojakościowy. Rozwiązanie, stosowane przez ww. sieci, jest ważnym krokiem w kierunku rozwoju branży. Jednak to jeszcze nie jest zapowiadana Gazetka 2.0, która ma się mocno różnić od papierowej wersji. Jej funkcje są dopiero testowane. Niektóre z nich zapewne pojawią się jeszcze w tym roku.

– Plusy i minusy korzystania z takiej gazetki z czasem poznają też konsumenci. Zyskają więcej informacji o produktach, a także możliwości robienia natychmiastowych zakupów po przekierowaniu do e-sklepów. Istotne jest to, aby sieci dysponowały stosownymi treściami lub podstronami, stanowiącymi swoiste rozszerzenie informacji o poszczególnych ofertach. Z kolei serwisy udostępniające tego typu treści muszą tak dopracować narzędzie, aby nie występowały żadne problemy techniczne. Na pewno takie rozwiązania wymagają mocnego zaangażowania ze strony twórców publikacji promocyjnych, zanim faktycznie zrewolucjonizują szeroko pojęty handel w Polsce – podsumowuje Karol Kamiński.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
REKLAMA
do góry strony