REKLAMANaturio - baner główny - lipiec 2019
Bartłomiej Górzny, Head Of Business Poland - Ukraine - Baltics w firmie TCC

Bartłomiej Górzny, Head Of Business Poland - Ukraine - Baltics w firmie TCC (materiały prasowe)

Strona 5 z 5
REKLAMABIG InfoMonitor_belka w artykułach

Drugą istotną rzeczą jest przekazanie tego prezentu w odpowiedni sposób. Należy zorganizować akcję tak, by klienci natychmiast ją zrozumieli, zaakceptowali i zaangażowali się. Prowadzenie tego typu kampanii lojalnościowych jest bowiem swoistą grą z konsumentami. Większość z nich z chęcią bierze udział i nawet czerpią z tego przyjemność, jednak zasady muszą być uczciwe, proste i nie mogą być zmieniane w czasie jej trwania.

Trzecim ważnym elementem jest to, aby prowadzona akcja była spójna z wizerunkiem firmy, z którą współpracujemy. Konsumenci nie mogą mieć poczucia, że sieć, która organizuje akcję z przesłaniem. Prosty przykład: loteria typowego dyskontu, w której można wygrać luksusowy samochód będzie niespójna dla konsumenta. Natomiast jeśli zorganizowałyby ją luksusowe delikatesy to takie połączenie będzie logiczne. Podsumowując: szczerość, spójna komunikacja i budowanie zaufania to trzy filary, na których powinny być oparte wszelkie aktywności, w które chcemy zaangażować konsumentów.

(…)

Wkrótce portal wiadomoscihandlowe.pl opublikuje kolejne fragmenty rozmowy z Bartłomiejem Górznym, Head Of Business Poland - Ukraine - Baltics w firmie TCC.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 8

  • 7
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Łukasz Barbacki 1 6 miesięcy temu

    Bardzo się cieszę, że coraz więcej osób zaczyna widzieć jak istotne są pozornie małe gesty i detale. To właśnie te " drobnostki " budują całość doświadczenia klienta w kontakcie z firmą lub marką. Jako człowiek związany zawodowo z szkoleniem sprzedaży z przyjemnością i zainteresowaniem przeczytałem ten tekst .

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony