REKLAMAYORK - Baner Główny (październik 2018)
Reklama produktów Bio sieci Lidl

Reklama produktów Bio sieci Lidl (materiały własne)

W marcu po raz pierwszy wprowadzono niedziele niehandlowe. Przez pół roku od tego czasu wydatki firm handlowych wzrosły o prawie 528 mln zł (rok do roku) pisze press.pl.

REKLAMAKongres Słodycze i Przekąski 2018 - belka w artykułach

Z danych cennikowych netto Kantar Media (bez uwzględnienia rabatów) wynika, że od marca do sierpnia 2018 firmy z sektora handlu wydały na promocję w mediach 3,043 mld zł, czyli o 21 proc. więcej, niż rok temu w tym samym okresie.

Najchętniej firmy handlowe promowały się w radiu - przeznaczyły na to 1,307 mld zł, co oznacza wzrost o 27 proc. W analizowanym okresie wydatki na reklamę radiową wyprzedziły wydatki na reklamę w telewizji (rok do roku), na którą przeznaczono 1,12 mld zł (wzrost o 13 proc.).

Najwięcej na reklamę w sektorze handlu wydał przez pół roku Lidl – 374,2 mln zł (wzrost o 23 proc.). Euro-Net Warszawa wydała 240,7 mln zł (wzrost o 68,5 proc.), a firma Terg - 224,3 mln zł (wzrost o 35 proc.). Dalej były: Metro Group – 181,2 mln zł (wzrost o 20 proc.) i Jeronimo Martins Polska – 174,7 mln zł (wzrost o 18 proc.).

Źródło: press.pl

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony