07.05.2018 / 11:03
StoryEditor

Sieci i producenci masowo rezygnują z jaj trójek

(fot. Selgros)
Sieci handlowe, hotele, kawiarnie, producenci żywności prześcigają się w deklaracjach o rezygnacji z zakupu jaj z chowu klatkowego. - Ale popyt na tzw. jajka "trójki" może przerosnąć podaż - mówi serwisowi wyborcza.pl Łukasz Dominiak z Krajowej Rady Drobiarstwa.

Nestle, Wedel, Ferrero, MARS, Kraft Heinz, Biedronka, Carrefour, Eurocash, Auchan, Lidl, Kaufland, Żabka, Costa Coffee, Grycan, hotele Orbis czy Ibis – to tylko niektóre z dzi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. kwiecień 2024 07:37