REKLAMADAN CAKE - baner główny (listopad-grudzień)

(fot. archiwum)

W Niemczech wysoka sprzedaż „przetworów mięsnych” bez grama mięsa, czyli produktów wyglądających jak sznycle czy parówki, ale wytworzonych ze składników roślinnych, np. soi zaczyna słabnąć – dowiadujemy się z Pulsu Biznesu.

REKLAMAEC Alkohole - belka w artykułach - DRINCO II

Jak podaje Puls Biznesu, kwitnący jeszcze niedawno rynek podsumowuje właśnie niemiecki tygodnik biznesowy „Wirtschafts Woche” („WiWo”). Powołuje się na dane firmy badawczej GfK, z których wynika, że miesięczne wysokie dwucyfrowe zwyżki w 2015 r. zaczęły słabnąć w zeszłym roku i w drugiej połowie doznały na moment nawet spadków.

W Pulsie Biznesu czytamy, że początek tego roku też był ujemny. Dziennikarze „WiWo” zwracają uwagę na zmniejszenie wydatków reklamowych — w I kw. 2016 r. na reklamę tego typu produktów przekraczały 12 mln EUR, a w tym roku — 7 mln EUR. Firmy badawcze nie mają danych o tym, czy załamanie dotarło już do Polski.

Więcej w Pulsie Biznesu

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 4

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 2
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"