REKLAMAKORAL - Lodowa Finezja - Baner Główny (czerwiec-lipiec 2018)

HANDEL I DYSTRYBUCJA

Tylko u nas

 

8 czerwca 2018, 09:14

- Wszyscy reklamują bio, ale tak naprawdę sprzedają dalej to samo, co sprzedawali, czyli produkty niecertyfikowane, konwencjonalne - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Sławomir Chłoń, prezes spółki Organic Farma Zdrowia.

REKLAMABinaria (eMIXIT) - Belka w artykułach_v.1
Sławomir Chłoń, prezes Organic Farmy Zdrowia

Sławomir Chłoń, prezes Organic Farmy Zdrowia (fot. materiały prasowe)

Jak zauważa przedstawiciel OFZ, w Polsce zaledwie 0,4 proc. sprzedaży żywności to rynek żywności ekologicznej. Tymczasem średnia dla Unii Europejskiej wynosi 3 proc., a w przypadku światowych liderów jest to nawet 6-8 proc. - Jesteśmy kosmicznie daleko [za innymi] - ocenia Sławomir Chłoń.

- Patrząc na billboardy, czytając gazetki, wydawałoby się, że ostatnio wszyscy w Polsce jedzą czy chcą jeść tylko produkty ekologiczne, natomiast rzeczywiste dane pokazują niestety coś zupełnie odwrotnego: że dopiero zaczynamy, dopiero raczkujemy, że to początek rozwoju branży ekologicznej w kraju - wskazuje prezes Organic Farmy Zdrowia.

Więcej w materiale wideo.

ZAŁĄCZNIK DO ARTYKUŁU

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 3

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony