REKLAMAATLANTA POLAND - BAKAL - ŚWIĘTA - BANER GŁÓWNY (GRUDZIEŃ 2019)
Sławomir Nitek, dyrektor generalny Action Polska

Sławomir Nitek, dyrektor generalny Action Polska (fot. materiały prasowe, Action)

- Action to dyskont, ale zupełnie inny niż sieci spożywcze. Mamy inną ofertę i inny poziom cenowy. Jesteśmy bardzo dobrzy w tym co robimy, ponieważ jesteśmy specjalistami w swojej dziedzinie - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Sławomir Nitek, dyrektor generalny Action Polska.

REKLAMA

W sierpniu 2019 roku został Pan dyrektorem generalnym firmy Action Polska. Jakie cele postawił sobie Pan obejmując to stanowisko?

Skoncentrowałem się na dwóch podstawowych celach. Pierwszym jest zbudowanie silnej i rozpoznawalnej marki Action w Polsce. Chciałbym powtórzyć w naszym kraju ten sam sukces, który firma odniosła w Holandii, Niemczech, Francji i innych krajach. Drugi priorytet – bardzo mocno powiązany z pierwszą kwestią – to oczywiście dynamiczny rozwój sieci. Otwieranie nowych sklepów na terenie całego kraju, a co za tym idzie zdobywanie coraz szerszej rzeszy nowych klientów. Stwarzanie im szansy zrobienia zakupów w tak ciekawym sklepie jak Action.

Czym jest Action?

Użyję metafory. Action jest trochę tak jak dobra restauracja. Jeśli chce się zjeść dobry posiłek, to nie ogląda się reklam w telewizji, bo tam usłyszymy zachętę do spożycia go, np. pod złotymi łukami, ale szuka się opinii znajomych lub ekspertów. Taka rekomendacja jest wiarygodna i pewna. Wtedy zabiera Pan rodzinę lub znajomych w polecane miejsce, a później nie żałuje wydanych na doskonały posiłek pieniędzy. Na podobnej zasadzie działa Action. Nie inwestujemy dużych środków w marketing tradycyjny, ale opieramy się na marketingu szeptanym – opiniach, które krążą między sąsiadami, a nawet w Internecie. Jednocześnie, tak jak w dobrej restauracji, bardzo mocno inwestujemy w obsługę. To klucz do tego, aby klienci chcieli do nas wracać. Wszystkie osoby, które zaczynają pracę w Action – od podstawowego personelu po kadrę kierowniczą – są objęte bardzo szerokim programem szkoleniowym właśnie po to, żeby jakość sklepu, oferty i obsługi klientów była na bardzo wysokim poziomie, pomimo tego, że jest to dyskont.

Czy mógłby Pan przedstawić trochę koncept sklepu Action? Wiemy już, że to dyskont, oferujący 6000 produktów w 14 kategoriach produktowych. Co jeszcze?

Action jest atrakcyjnym sklepem dla wszystkich grup klientów bez względu na wiek, płeć i wykształcanie. W naszych placówkach można kupić wszystko, niezależnie od tego, czy klient ma gruby portfel czy dysponuje mniejszym budżetem. Mamy kilka cech, które nas wyróżniają na tle innych rynkowych graczy ofertujących artykuły przemysłowe w formacie dyskontowym. Jednym z nich jest szeroki asortyment w 14 kategoriach produktowych, o którym Pan wspomniał. Ponadto zapewniamy naszym klientom niemal codziennie coś nowego. Koncept sieci Action opiera się na mocno rotującym asortymencie – tylko 1/3 jest stała, a 2/3 dynamicznie się zmienia, przy czym co tydzień na półkach pojawia się ok. 150 nowych produktów.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony