REKLAMAPartner Logistic - baner główny (18-31.05.2020 r.)
Sławomir Nitek, dyrektor generalny Action Polska

Sławomir Nitek, dyrektor generalny Action Polska (fot. materiały prasowe, Action)

Strona 4 z 7
REKLAMAPPH 2020 - PROMOCJA 25% - Belka w artykułach (kwiecień - maj 2020)

Polskie centrum obsłuży także rynek niemiecki, który jest obecnie kluczowy dla sieci Action. Czy Polska w ciągu kilku lat może się stać dla sieci kolejnym kluczowym rynkiem w Europie?

Na pewno. Jestem o tym przekonany. Polski rynek ma duży potencjał rozwoju i rzeszę konsumentów, których potrzeby możemy zaspokoić.

Jaki będzie kolejny krok milowy?

Teraz kluczowy jest dalszy dynamiczny rozwój sieci sklepów. Wszystko wskazuje na to, że w tym roku osiągniemy liczbę 50 marketów. W tej chwili mamy ich 46, a wkrótce otworzymy kolejne. Będziemy prowadzić ekspansję w kolejnych regionach Polski, gdzie jeszcze naszych sklepów nie ma, a skąd dostajemy sygnały, że klienci już ich oczekują.

Jak wyglądają plany ekspansji regionalnej?

Gdy patrzymy dzisiaj na mapę Polski, to widać, że jesteśmy obecni głównie na południu i południowym zachodzie kraju. Sięgamy także na wschód do Dębicy, Tarnowa i Mielca. Natomiast ekspansja będzie się posuwała w kierunku na północ i do centrum kraju. Ten kierunek jest dla nas interesujący. Oczywiście będziemy też umacniać naszą pozycję na Górnym i na Dolnym Śląsku, czyli tam gdzie już jesteśmy. Wkrótce pojawimy się w Zielonej Górze, Łasku czy Rzeszowie.

W jakich lokalizacjach chcecie się rozwijać? Interesują was duże, średnie, a może małe miasta?

Jesteśmy zainteresowani przede wszystkim miejscowościami powyżej 30 tys. mieszkańców. Tam chcemy inwestować. To oznacza, że w grę wchodzą także największe miasta. Już teraz jesteśmy obecni w kilku z nich, np. we Wrocławiu, Katowicach, Opolu czy Łodzi.

Kiedy Warszawa?

Warszawa jest na pewno w obszarze naszych zainteresowań, ale nie mamy jeszcze konkretnego projektu.

Nowe centrum dystrybucyjne przyspieszy rozwój sieci Action w Polsce. Sander van der Laan, prezes Action mówił o „ambitnym rozwoju”, któremu ma służyć nowa inwestycja. Jak wyglądają plany firmy na kolejne 2-3 lata? Domyślam się, że zapowiedziane na koniec br. 50 sklepów to dopiero początek.

Zgadza się. Planujemy dynamiczny rozwój w Polsce, a ja mam firmie w tym pomóc. Trudno mi jednak odpowiedzieć podając konkretną liczbę sklepów, którą chcemy otworzyć w przyszłym lub kolejnym roku. Nie jesteśmy w stanie na ten moment takiej liczby zdefiniować. Oczywiście, będziemy chcieli przyspieszyć nasz rozwój w porównaniu z rokiem obecnym. Warto podkreślić, że jeśli dwa lata temu ktoś powiedziałby, że na koniec 2019 roku będziemy mieli 50 sklepów, to nikt by w to nie uwierzył. To na prawdę świetny wynik. Natomiast, jeśli patrzymy na rozwój Action w Europie, to od dwóch lat w siedmiu krajach otwieramy rocznie ponad 200 sklepów. Z pewnością w kolejnych latach Polska będzie mieć w tym znaczący udział.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 3

  • 3
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMAB-BIO lody - Half Page (21.05.-04.06.2020 r.)
do góry strony