REKLAMAWitpak, baner główny (lipiec-sierpień 2019)
Regał z wyrobami czekoladowymi, źródło: Archiwum Wiadomości Handlowych

Regał z wyrobami czekoladowymi, źródło: Archiwum Wiadomości Handlowych (fot. Hubert Wójcik)

Strona 2 z 2
REKLAMABIG InfoMonitor_belka w artykułach

Od czego zależy skuteczność materiałów wspierających sprzedaż?

Przede wszystkim od tego, na ile są one atrakcyjne wizualnie. Jeśli przyciągają wzrok, spełniają swoje zadanie. Oprócz estetyki znaczenie ma też funkcjonalność – dobry materiał POS zapewnia swobodny dostęp do produktu i jest tak zaprojektowany, że detalista może samodzielnie zamontować go w wielu miejscach sklepu. Czasami warto dodać coś ekstra. – Nie od dziś stosowane są rozwiązania z dziedziny aromamarketingu, czyli marketingu zapachowego, lub głośniki kierunkowe czy elementy podświetlane sekwencyjnie. Każde rozwiązanie, które angażuje więcej niż jeden zmysł, ma większe szanse na powodzenie – mówi Adam Stankiewicz, współwłaściciel firmy ATS Display i dyrektor sprzedaży w tym przedsiębiorstwie.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony