REKLAMAATLANTA POLAND (BAKAL) - Baner Główny (maj - czerwiec 2019)
Zawartość materiałów pochodzenia biologicznego w listwach cenowych firmy HL Display w zależności od profilu wynosi od 75% do 85%

Zawartość materiałów pochodzenia biologicznego w listwach cenowych firmy HL Display w zależności od profilu wynosi od 75% do 85% (fot. materiały prasowe HL Display)

HL Display wprowadza na rynek HL Sustainable Choice – gamę zrównoważonych rozwiązań merchandisingowych, wykonanych z surowców odnawialnych lub materiałów z recyklingu. Firma chce w ten sposób pomóc swoim klientom w tworzeniu sklepów bliższych idei zrównoważonego rozwoju.

REKLAMAKongres Rynku FMCG - Belka w artykułach (kwiecień - maj 2019)

Coraz więcej sprzedawców detalicznych i producentów deklaruje drastyczne ograniczenie zużycia tworzyw sztucznych. Firma HL chce wspierać ich starania.

Rozszerzenie naszej oferty o produkty z tworzyw sztucznych pochodzących z recyklingu, jak i z tworzyw opartych na surowcach biologicznych jest ważnym krokiem dla HL Display, a dla naszych klientów – mile widzianym uzupełnieniem naszej wiodącej na rynku oferty. Chcemy zaoferować klientom zrównoważoną alternatywę dla konwencjonalnych tworzyw sztucznych, teraz oferujemy listwy cenowe oraz shelf talkery [elementy reklamowe pomagające przyciągać wzrok klienta, tj. banery, flagi przypółkowe – red.] wykonane z tworzywa sztucznego z recyklingu i biotworzywa – mówi Rafał Lewandowski, commercial director w spółce HL Display Polska.

Kukurydza zamiast plastiku

Poszerzając swoją ofertę, HL Display współpracuje z renomowanymi organizacjami badawczymi, jak Królewski Instytut Technologii KTH w Sztokholmie i działający w Szwecji IVL Instytut Badań Środowiskowych. Dzięki temu opracowano produkty wykonane z materiałów pochodzenia biologicznego, zmniejszając tym samym wykorzystanie tworzyw sztucznych opartych na paliwach kopalnych. Wykorzystywane biotworzywa w przeważającej części składają się z kukurydzy i trzciny cukrowej, a zawartość materiałów pochodzenia biologicznego w listwach cenowych jest bardzo wysoka i w zależności od profilu wynosi od 75% do 85%. Firma chce, aby jedna trzecia jej asortymentu składała się ze zrównoważonej alternatywy dla konwencjonalnego plastiku. To ambitne zadanie HL Display chce osiągnąć jak najszybciej. – Oczywiście liczba naszych zrównoważonych produktów będzie rosła z każdym rokiem, ponieważ naszym celem jest pomaganie klientom w dążeniu do bardziej zrównoważonego doświadczenia zakupowego – podkreśla Nina Jönsson, CEO HL Display AB.

W trosce o środowisko

Dzięki nowo opracowanemu projektowi HL Sustainable Choice firma stawia kolejny krok w kierunku zrównoważonego rozwoju. – W Sundsvall w Szwecji HL Display produkuje około 45 mln metrów bieżących listew cenowych rocznie. Nasza nowo opracowana alternatywa dla tradycyjnych tworzyw sztucznych to sposób na zmniejszenie tzw. śladu węglowego – wszystkim na tym zależy, działamy wspólnie z naszymi klientami, sprzedawcami detalicznymi i producentami. Tworzywa sztuczne z recyklingu to sposób na natychmiastowe zmniejszenie wpływu na środowisko poprzez ograniczenie wykorzystania plastiku z rynku pierwotnego. Natomiast plastik na bazie biologicznej oznacza całkowite wyeliminowanie stosowania tworzyw sztucznych opartych na paliwach kopalnych i wspieranie przejścia do jeszcze bardziej zrównoważonego społeczeństwa – tłumaczy Rafał Lewandowski.

Zero strat

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony