REKLAMARC Foods - baner główny - listopad 2018

Kolejny raz marka Bracia Koral mocno zaskoczyła polską branżę lodową. Na tegoroczne nowości zaczęły się już zapisy, a linia „Smaki Dzieciństwa”, czyli pierwsze w Polsce lody w unikalnych słoiczkach, już na początku sezonu są towarem deficytowym i tak jak dawniej są niemal na kartki.

(fot. materiał partnera)

Nowa linia od Bracia Koral to już druga po Lody Jak Dawniej seria produktów marki z półki premium. Tym razem nowością są nie tylko smaki, ale również opakowanie – przywołujące wspomnienia dawnych lat Sernik Mamusi i Krem Orzechowo-Czekoladowy dostępne są w słoikach, które wyglądem nawiązują do „tamtych" czasów.

Smaki dzieciństwa

Lodowa marka Bracia Koral obecna jest na polskim rynku lodów premium od 2014 roku. Marka od początku istnienia nawiązuje do wartości rodzinnych oraz tradycyjnych smaków w nowych aranżacjach. W sezonie 2018 zaskoczyła konsumentów drugą, po Lody jak dawniej linią produktów, które przywołają smak czasów dzieciństwa zarówno starszym jak i młodszym konsumentom.

Marka Bracia Koral generuje ponad przeciętny wzrost w stosunku do całej kategorii lodów familijnych. Dlatego w tym roku postanowiliśmy wprowadzić zupełnie nową linię naszych produktów, ale zgodną z ideą całej marki – Smaki Dzieciństwa. Nadal są to lody najwyższej jakości, półka high premium, ale tym razem chcieliśmy zaskoczyć konsumentów nie tylko wyjątkowymi składnikami, ale również dać im dwie wartości dodane – przeniesienie się chociaż na chwilę do czasów dzieciństwa oraz wyjątkowe opakowanie, którego na naszym rynku jeszcze nie było  – mówi Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu PPL Koral, właściciela marki Bracia Koral – Lody Jak Dawniej.

Unikalne opakowanie

Popularność lodów Smaki Dzieciństwa to dowód na to, że Polacy oczekują nowości, ale w najwyższej jakości, tradycyjnym wydaniu oraz unikalnym opakowaniu, czyli połączenia tradycji i nowoczesności. Mimo że już na samym starcie sezonu popularność tych lodów przekroczyła oczekiwania całej branży to wprowadzenie nowej linii było skrupulatnie zaplanowane Długo szukaliśmy i testowaliśmy receptury oraz opakowania, w których zamkniemy Smaki Dzieciństwa. W końcu udało nam się nawiązać współpracę z czołowym i najbardziej renomowanym producentem tego typu opakowań w Europie, a nawet na świecie – wspólnie wypracowaliśmy najwyższą jakość i formę słoików. Chcemy zaskakiwać i odpowiadać na oczekiwania naszych Klientów, a na całym świecie lody to coraz bardziej wymagająca branża – zarówno pod kątem najwyższej jakości składników, smaków, jak i opakowań, które zachwycą klientów dodaje Piotr Gąsiorowski.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony