REKLAMARetail FMCG Congress - Banner Główny - lipiec 2020

(fot. materiał partnera)

Moda na „uzdrawianie produktów” spożywczych to odpowiedź na potrzeby coraz bardziej świadomych i dbających o swoją dietę konsumentów. Widać to chociażby w kategorii soków, gdzie coraz popularniejsze staje się uzupełnianie ich o wyciągi ziołowe i suplementy.

REKLAMAWH Market NETTO_belka w artykulach_lipiec-sierpień 2020

Choć dane pokazują, że spożycie cukrów w produktach, w tym również w napojach, w przeliczeniu na osobę w Polsce rośnie, jeszcze bardziej dynamicznie rozwija się segment tzw. zdrowej żywności, czyli produktów bez zbędnych dodatków, ulepszaczy i barwników, ale zawierających za to wartość dodaną w postaci naturalnych ziół.

Trend dodawania ziół lub witamin do soków NFC czy syropów jest bardzo popularny w ostatnim czasie. Zarówno zioła, jak i witaminy stanowią dodatkową wartość dla produktów – dzięki temu konsumenci zaspokajają poszczególne potrzeby swojego organizmu – mówi Aleksandra Zapalska, brand manager w firmie Premium Rosa, która produkuje m.in. soki syropy oraz płynne suplementy diety na bazie lub z dodatkiem ziół. W ofercie producenta znajdują się m.in. te z dodatkiem rokitnika, pokrzywy, aloesu, mniszka lekarskiego, babki lancetowatej czy kwiatów dziewanny.

Nadążyć za konsumentem

Zdaniem przedstawicielki firmy Premium Rosa wiedza konsumentów na temat poszczególnych ziół i suplementów znajduje się już na całkiem dobrym poziomie. Klienci sklepów czytają etykiety i coraz częściej wiedzą, których składników powinni unikać. – Świadomość konsumentów odnośnie pozytywnego wpływu na organizm poszczególnych suplementów jest na coraz wyższym poziomie. Zjawisko wzrostu spożycia suplementów, czy to w formie płynnej, czy stałej, jest zauważalne z roku na rok. Edukacja w tym zakresie jest coraz bardziej intensywna. Producenci, dystrybutorzy i partnerzy w coraz bardziej innowacyjny sposób starają się dotrzeć do finalnego klienta – zaznacza Zapalska.

W stronę zdrowia

Premium Rosa właśnie w tym kierunku nadal zamierza rozwijać swoje portfolio. – Nasze portfolio, jak dotychczas, rozwijane będzie w duchu prozdrowotności. Wdrażamy produkty z naturalnych składników, których systematycznie spożycie faktycznie wpływa na poprawę funkcjonowania organizmu. Co istotniejsze, nasze produkty charakteryzuje brak substancji konserwujących oraz innych, zbędnych i niepożądanych dodatków – podkreśla Aleksandra Zapalska.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony