REKLAMASegafredo Selezione - banner główny (30.03-05.04)
Marka GoBio w sklepach sieci Biedronka

Marka GoBio w sklepach sieci Biedronka (materiały prasowe)

W 2018 r. sprzedaż produktów pod marką własną Biedronki stanowiła 42,6 proc. ogólnej sprzedaży produktów, w roku 2019 ich udział spadł do 40,3 proc. To kolejny rok z rzędu, kiedy marka własna traci udziały w sprzedaży sklepów sieci.

REKLAMANutrend - Belka w artykułach - Baner nr 2 (16.03 - 16.04.2020)

Zmiany wynikają głównie z wprowadzania na półki sklepów sieci kolejnych produktów markowych i rozwijanej aktywności w obszarze akcji typu in-out.

Jednocześnie spółka wprowadza coraz więcej innowacji pod marką własną, które są w stanie generować dodatkowe marże. w ubiegłym roku do stałego asortymentu operator wprowadził 139 produktów private label, m.in. pod markami GoBio, czy GoVege.

Pedro Soares Dos Santos, prezes zarządu i CEO Grupy Jeronimo Martins podkreślił, że tworząc marki własne firma musi pamiętać o eliminowaniu z ich składu soli, tłuszczu i cukru. - Aby to robić nie potrzebujemy wprowadzenia podatku cukrowego - wskazał Pedro Soares Dos Santos.

Dodał, że reformulacja produktów i ograniczenie wspomnianych dodatków jest istotnym celem w strategii sieci.

Spółka Jeronimo Martins Polska zarządza w naszym kraju siecią ponad 3000 sklepów Biedronka.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMARetail FMCG Congress - Half Page - marzec-kwiecień 2020
do góry strony