REKLAMAMODERN-EXPO  - Baner Główny (styczeń-luty 2020)
Maj 2014 przyniósł mniejszą sprzedaż niż przed rokiem o 2,9 proc.
REKLAMA

Polska Izba Handlu poinformowała także, że w stosunku do kwietnia 2014 spadek sprzedaży detalicznej sięgnął aż 8,8 proc. Tak duże wahnięcie miesiąc do miesiąca można tłumaczyć, jak wyjaśnia Joanna Chilicka z PIH, innym układem Świat Wielkanocnych, niż przed rokiem. Z kolei spadek w stosunku do poprzedniego roku może po części wynikać z zamknięcia niektórych placówek handlowych należących do Członków PIH. Sondaż przeprowadzony został wśród właścicieli handlowych sieci detalicznych FMCG małego i średniego formatu należących do PIH (z wyłączeniem dyskontów i hipermarketów), stanowiących łącznie ok. 20 proc. rynku.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony