REKLAMARetail FMCG Congress - Banner Główny - lipiec 2020
Drogerie Vica rozpoczęły współpracę z siecią Spar

Drogerie Vica rozpoczęły współpracę z siecią Spar (fot. Spar Group)

Spar Group rozpoczęło współpracę z drogeryjną siecią Vica, która prowadzi ponad 30 własnych drogerii. W placówkach detalisty powstaną strefy piękna, które będą działały na zasadzie sklepu w sklepie. Pierwsza drogeria tego typu została już otwarta w markecie Eurospar w Poznaniu. Kolejna, na początku czerwca ruszy w warszawskim centrum handlowym Blue City.

REKLAMAWH Market NETTO_belka w artykulach_lipiec-sierpień 2020

Pierwsze stoisko drogerii Vica przygotowane w formule Shop in Shop dostępne jest dla klientów sklepu Eurospar na ul. Promienistej w Poznaniu. W czerwcu druga drogeria zostanie otwarta w placówce Eurospar w CH Blue City w Warszawie. Planowane są kolejne wdrożenia – SPAR zakłada instalację ekspozycji handlowej Greno w następnych 21 sklepach i poszerzenie współpracy z Gatta i Passioncards o kolejne placówki.

- Współpraca z nowym partnerem – polską siecią drogerii Vica – dotyczy placówek, które przechodzą rebranding – dostosowujemy je asortymentowo i wizualizacyjnie do standardów naszej sieci sklepów. Na razie projekt obejmuje dwie lokacje pilotażowe – będziemy dokładnie analizować potrzeby i zadowolenie naszych klientów – mówi Rob Philipson, członek zarządu Spar Group.

- Ekspozycje drogerii Vica z produktami kosmetycznymi w naszych placówkach będą wielkości ok. 100 mkw. Wraz ze wzrostem zainteresowania artykułami drogeryjnymi będziemy wdrażać kolejne etapy projektu Shop in Shop tej marki – docelowo strefy z własną ekspozycją Vica mogą pojawić się nawet w 45 sklepach Spar. Nie zwalniamy tempa i planujemy kolejne wdrożenia ekspozycji Shop in Shop także innych partnerów w sklepach SPAR, m.in. marki Greno – dostarczającej najwyższej jakości ręczniki, pościeli i inne tekstylia domowe – w następnych 21 sklepach - dodaje Rob Philipson.

Proces rebrandingu sklepów Piotr i Paweł rozłożony jest na cały 2020 rok, aby zapewnić sprawność jego przebiegu. Spar dokładnie analizuje potrzeby i oczekiwania klientów sklepów w danej lokalizacji. Spółka zakłada dysponowanie 400 sklepami w ciągu 5 lat w Polsce – na bazie placówek Piotr i Paweł, a także w oparciu o nowe umowy z niezależnymi detalistami.

Więcej informacji oraz galeria zdjęć przedstawiająca nowy koncept - na portalu wiadomoscikosmetyczne.pl.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 3

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony