REKLAMASegafredo Selezione - banner główny (30.03-05.04)
Bean Tree Cafe w sklepie Eurospar w CH Blue City

Bean Tree Cafe w sklepie Eurospar w CH Blue City (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Spar Group w swoim pierwszym sklepie w Polsce, czyli Eurosparze w warszawskim centrum handlowym Blue City, zaprezentowało koncept kawiarni Bean Tree Cafe. To dopiero zalążek tego, co inwestor z RPA zamierza przeszczepić na polski rynek. Do naszego kraju trafią nie tylko nowe koncepty sklepowe, ale też nowe formaty sklepów.

REKLAMA

- Widzimy potencjał w wielu różnych branżach. Przymjrzymy się tym możliwościom - deklaruje w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl Rob Philipson, członek zarządu Spar Group.

W RPA Spar Group posiada format sklepu typu "zrób to sam" o nazwie Build It. Oprócz tego firma organizuje sieć sklepów monopolowych Tops. To dlatego, że w RPA zgodnie z prawem... nie można sprzedawać alkoholu w supermarketach. Inny format Spar Group w tym kraju to apteka.

- Jest kilka różnych możliwości rozwoju, które mają dla nas sens. Kiedy będziemy bardziej zaangażowani w polski rynek, najprawdopodobniej wprowadzimy tutaj nowe koncepcje i formaty sklepów. Ale zawsze będziemy to robić pod marką Spar - deklaruje Rob Philipson.

Firma zamierza skorzystać ze swoich doświadczeń nie tylko z rodzimej Republiki Południowej Afryki, ale także z innych rynków, na których działa, takich jak Szwajcaria czy Irlandia. W tym wypadku mowa już nie o nowych formatach sklepów, co o sekcjach sklepowych, czy w zasadzie "sklepach w sklepie".

- Istnieje wiele sekcji sklepowych, które możemy rozwijać jako niezależne marki w sklepach Spar, a wiele z nich zostanie wprowadzonych dość szybko w Polsce - podkreśla Philipson, zwracając uwagę na przykład kawiarni Bean Tree Cafe.

To właśnie obszar gastronomiczny czy kawiarniany ma być największym polem do popisu dla Spar Group. - Jesteśmy bardzo elastyczni w naszych formatach restauracyjnych: zaczynając od 4 mkw., kończąc na restauracjach o powierzchni 400 mkw. Te formaty zostaną sprowadzone do Polski - zapowiada Rob Philipson.

- Wykorzystamy wiele międzynarodowych doświadczeń, którymi dysponujemy. Nie tylko z krajów, w których działa Spar Group, ale także z formatów Spar International, takich jak choćby piekarnia. Mamy również sekcję mięsną, którą chętnie wprowadzimy w Polsce - zdradza członek zarządu Spar Group w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl.

Polecamy także:
Rob Philipson, członek zarządu Spar Group: Nie boimy się Biedronki [WYWIAD]

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 5

  • 3
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (5)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Iza Kwiatkowska 5 3 miesiące temuocena: 33% 

    Bardzo dobra kawa. Bardzo dobre ciasto. Super personel. SUPER TANIO!!!

    oceń komentarz
  • ~Afrykańczyk 4 3 miesiące temuocena: 38% 

    Przerost formy nad treścią oni myślą ze Polska dziki kraj i zbawi nas Spar

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Wierzyciel 3 3 miesiące temuocena: 46% 

    Najpierw niech spłaci długi firmy która kupił za 1 euro

    oceń komentarz
  • ~Pracownik BC 2 3 miesiące temuocena: 40% 

    A sprzedają 5-7 kaw dziennie

    oceń komentarz
  • ~Dostawca 1 3 miesiące temuocena: 64% 

    Spar Group wprowadzi... a wierzyciele PIP sfinansują! Zaproponowano nam 10% spłaty wierzytelności. Reszta ma iść na rebranding sklepów. Kupić firmę za 1 euro i umorzyć 90% długów, taki biznes kosztem polskich przedsiębiorców! Brawo Spar

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMARetail FMCG Congress - Half Page - marzec-kwiecień 2020
do góry strony