REKLAMAMLEKOVITA - Wypasione 2020 - Baner Główny (01-10.06.2020)
Sklep sieci Spar w Polsce

Sklep sieci Spar w Polsce (fot. materiały prasowe)

Wasz Sklep SPAR uruchomił usługę click&collect w Częstochowie, Zielonej Górze i Gorzowie Wielkopolskim. Zostanie ona do końca kwietnia wdrożona łącznie w 10 miastach w Polsce. Sieć SPAR zakłada również uruchomienie click&collect w kolejnych 10 miastach w maju – jeśli formuła się przyjmie.

REKLAMANutrend - MAGNESLIFE LIQUID - belka w artykułach (03-08.06.2020)

Nowa usługa jest rozwinięciem sprzedaży internetowej realizowanej przez sklepy SPAR oraz Piotr i Paweł o opcję zamówienia produktów przez Internet, a następnie odbioru zakupów w sklepie. Zakupy można odbierać w Punkcie Obsługi Klienta w sklepach SPAR oraz Piotr i Paweł – wkrótce jednak wprowadzone zostaną dedykowane miejsca parkingowe przed placówkami. Klient będzie mógł podjechać samochodem, a pracownik wstawi jego zakupy wprost do bagażnika.

Sieć sklepów SPAR wychodzi w ten sposób naprzeciw rosnącemu zainteresowaniu klientów zakupami produktów spożywczych przez Internet.

– Wprowadzamy usługę click&collect nie tylko w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo naszych klientów oraz pracowników. Rozszerzamy równocześnie kanały obsługi i eliminujemy kolejki w naszych placówkach. Zasada działania click&collect jest prosta – klient wchodzi na stronę Internetową sieci SPAR lub Piotr i Paweł, robi zakupy w sklepie internetowym, wybiera termin odbioru zamówienia – i gotowe! Zakupy można odebrać w wybranym czasie, wygodnie i bez kolejki. Niebywałą zaletą e-usługi jest dostęp do pełnej oferty produktów SPAR oraz Piotr i Paweł – takiej samej, jak w sklepach stacjonarnych, w tych samych cenach i bez żadnych dodatkowych kosztów – powiedział Tomasz Syller, dyrektor zarządzający, członek zarządu Wasz Sklep SPAR.

Od 7 kwietnia 2020 roku aż do odwołania w wybranych placówkach SPAR oraz wszystkich sklepach własnych Piotr i Paweł dla klientów dostępne będą specjalne ulotki z listą zakupową. Po uzupełnieniu zamówienia poza sklepem można zostawić ulotkę w przeznaczonym do tego miejscu – załoga sklepu skompletuje koszyk i zadzwoni do klienta, gdy zakupy będą gotowe do odebrania przy kasie, gdzie ten dokona płatności. Rozwiązanie to umożliwi osobom młodszym realizację zakupów w godzinach dla seniorów.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony