REKLAMAKongres Mięsny 2018 - baner główny
Sklep sieci Spar Polska

Sklep sieci Spar Polska (SPAR Polska)

SPAR Polska z początkiem nowego roku wdraża zmiany standardu elementów wystroju wewnątrz nowych sklepów sieci. Decyzję poprzedziły testy koncepcji w sklepach w Krakowie.

REKLAMAEC Alkohole - belka w artykułach - DRINCO II

SPAR Polska podjął decyzję o odświeżeniu obowiązujących standardów wykończenia wnętrz sklepów sieci. Pierwsze testy, zrealizowane w odpowiedzi na trendy w handlu, przeprowadzone zostały w krakowskim SPAR Express przy ul. Stradomskiej i supermarkecie przy ul. Wielickiej.

Po pozytywnym odbiorze zarówno przez klientów, jak i franczyzobiorców zapadła decyzja zastosowania nowości dla odświeżanych i nowo otwieranych sklepów. Finalny kształt zmian elementów wystroju jest wynikiem wspólnej pracy ze SPAR International. W celu optycznego powiększenia przestrzeni sklepu zastosowane zostały jaśniejsze blendy nad regałami. Zwiększone zostały również oznakowania graficzne działów. Zmieniono oznakowanie tekstowe działów poprzez zastosowanie czarnego koloru, dającego większy kontrast z jasną blendą oraz wprowadzenie nowej czcionki, spójnej z linią komunikacji „Moja okolica, mój SPAR”. Dodatkowo mocniej wyróżnione zostały tzw. końcówki promocyjne, aby lepiej zwrócić uwagę na te strefy w sklepie.

Przeprowadzane zmiany są kontynuacją modyfikacji strategii wizerunkowej sieci, która rozpoczęła się już pod koniec października 2017 r. od wdrożenia nowej komunikacji marketingowej, opartej o hasło: „Moja okolica, mój SPAR”. Aktualna komunikacja marki ma na celu podkreślenie polskości i dostępności lokalnych produktów oferowanych w sklepach sieci oraz szerokiego asortymentu produktów w niskich cenach, połączonego z wygodą codziennych zakupów. Dedykowane materiały POS nowej linii komunikacji dodatkowo uatrakcyjniać będą także nową wizualizację sklepów sieci.

SPAR Polska obchodzi w tym roku 21-lecie istnienia w Polsce, jest obecny na polskim rynku od 1996 roku, a od 2010 roku należy do Grupy Kapitałowej Bać-Pol.

SPAR jest największą na świecie franczyzową siecią sprzedaży detalicznej. Sklepy oznaczone charakterystycznym logo funkcjonują w 44 krajach, na 4 kontynentach. Ponad 13 tysięcy punktów obsługuje każdego dnia 12 milionów klientów.

 

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"