REKLAMADAN CAKE - baner główny (listopad-grudzień)

200-gramowa kostka masła nie powinna kosztować w sklepach więcej niż 5 złotych - zdradza w rozmowie z wp.pl jeden z producentów. W ostatnich tygodniach mleczarnie znacząco obniżyły ceny, ale sklepy mimo to nie zrobiły tego na półkach.

REKLAMAEC Alkohole - belka w artykułach - DRINCO II

Według deklaracji rozmówcy wp.pl, od listopada ceny w mleczarniach spadły o 20 proc. Do tej pory nie widać tego na półkach sklepowych. Najtańsze produkty wciąż przekraczają 6 złotych.

Jedną z przyczyn, dla których sklepy nie obniżają cen, jest chęć odbicia marż po ostatnich wzrostach. Sklepy, by nie przekroczyć ceny 7 zł za kostkę, ograniczyły swoje zyski. Dlatego teraz ceny tak szybko nie spadną. Według wp.pl, mogą utrzymać się nawet do świąt.

Czytaj więcej na wp.pl.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 9

  • 5
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 4
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (4)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Kris 4 11 dni temu

    kto to pisze..... nawet jeśli mleczarnie obniżyły ceny od listopada to sklepy detaliczne mogą mieć na magazynach zapasy masła kupionego w wyższej cenie. Poza tym kto się bogacił na podwyżkach cen masła ?- właśnie mleczarnie. Sklepy detaliczne podniosły ceny bo dostały podwyżki cen zakupu. Natomiast mleczarnie podniosły ceny wydania a rolnikom nie zapłaciły nic więcej za surowiec.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Jan 3 12 dni temuocena: 0% 

    Ktoś opowiada bajki. Jak to mówią "cudze pod lasem widać swego pod nosem nie widać".I tyle w temacie.

    oceń komentarz
  • ~KONRAD 2 12 dni temuocena: 50% 

    Sieci się panoszą na naszym rynku i są bezkarne. Nie płacą podatków a zyski transferują za granicę. Dyktują ceny producentom a sami bezkarnie wykorzystują sytuację rynkową. Dlaczego nikt z tym nie robi porządku? Czekamy aż kompletnie wykończą mały handel i zostaną sami na rynku? Wprowadzanie konsumentów w błąd tymi pseudo promocjami też powinno być karane!!!!

    oceń komentarz
  • ~..I.. 1 13 dni temuocena: 50% 

    po pierwsze każdy ma jakieś stoki magazyny + sklep to nieraz kilka tygodni po drugie sa przynajmniej dwie szkoły kupieckie: 1) komunikacja przez 2-3 tygodnie obniżki jako promocji (rabat od starej ceny) - patrz Lidl 2) najpierw jedna, dwie promocje od starej ceny (która klient ma utrwalona w głowie) żeby pokazać atrakcyjna cenę w promocji - patrz Biedronka, która robi to nie od dwóch 3) zmiana ad hoc na niższa ot tak więc raczej wybiera się pkt 1 i pkt 2 niż pkt 3 drodzy producenci szukajcie problemów u siebie najpierw nabraliście kredytów i moce produkcyjne przekaczaja możliwości rynku, później zabijacie się o kontrakty na potężne wolumeny do JMD dostarczajac w najlepszym przypadku po stole a przeważnie ze strata i odbijacie sobie na reszcie graczy windujac im ceny, a później jak u reszty siada sprzedaż (bo rynek drenuje JMD) to okazuje się, że kalkulacja się rozjechała?????? ot trzeba tylko prowadzić strategię zrównoważonego rozwoju a nie głupich ruchów i będzie dobrze

    oceń komentarz
do góry strony
"