REKLAMAMLEKOVITA - Baner Główny (31.10 - 24.11.2019)
Sklep piekarniczy SPC

Sklep piekarniczy SPC (fot. SPC)

Warszawska Spółdzielnia Piekarsko-Ciastkarska od lipca ma już 60 sklepów firmowych. Udało jej się dobić do tej granicy pod koniec lipca, gdy otwarty został trzeci punkt sprzedaży SPC w Legionowie.

REKLAMAVITAKRAFT - VITA NATURE - BELKA W ARTYKUŁACH (15-30.11.2019)

Przypomnijmy, że w minionym roku SPC zakończyło projekt uruchamiania sklepów działających na zasadach franczyzy. Jak przekazali wówczas portalowi wiadomoscihandlowe.pl przedstawiciele SPC, decyzja o zakończeniu rozbudowy sieci placówek franczyzowych "zapadła z myślą o utrzymanie standardów obowiązujących w sieci SPC". Sklepy firmowe pozwalają na utrzymanie lepszej kontroli nad standardem placówek.

Warto dodać, że od niedawna SPC rozwija także nowy koncept sklepów o nazwie "Smacznego Warszawo". Pierwszy taki punkt ruszył w lutym 2019 r., oczywiście w stolicy. Dziś takich placówek działa już siedem.

W ofercie najnowszego, 60. sklepu firmowego SPC - uruchomionego w standardowym koncepcie - dostępna jest mocno rozbudowana oferta gastronomiczna. Obejmuje ona m.in. blisko 20 rodzajów kanapek, w tym także kanapki z pastami robionymi na miejscu, kanapki wegańskie oraz wrapy; kilkanaście rodzajów pizzy, świeże sałatki, koktajle, jogurty z owocami, soki wyciskane na miejscu, czy kawę. Oczywiście nie brakuje szerokiego wyboru w ramach podstawowej oferty piekarniano-cukierniczej, czyli pieczywa i ciasta.

W sklepie w Legionowie prowadzony jest również wypiek pieczywa produkowanego metodą Cool Rising (z surowych kęsów ciasta, długo fermentowanych w niskich temperaturach). Ponadto w placówce wydzielono sporą powierzchnię na konsumpcję nabywanych na miejscu produktów.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (2)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~erazm 2 miesiąc temu

    SPC ma wybitny produkt: "Chleb 100% zytn"i. Zdobycie go graniczy z cudem, w wiekszosci pkt sprzedazy konczy sie kolo 13 tej. Nie wiadomo dlaczego SPC nie zwieksza produkcji tego gatunku. Sprzedawcy nie informuja, ze klienci szukaja tego wlasnie pieczywa?

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~10 1 2 miesiące temu

    Brawo oby tak dalej POLACY

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony