REKLAMAPszczółka - Baner Główny - Pychałki (maj 2018)

BRANŻA PO GODZINACH

PROMOCJE I MARKETING

 

14 lutego 2018, 11:00

wiadomoscihandlowe.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹

(fot. pixabay.com)

Spomlek, właściciel marki Serenada ma plan utworzenia dwudziestu kącików zabaw w instytucjach publicznych. Pierwsze dwa zostały uruchomione 13 lutego w poradni przyszpitalnej w Radzyniu oraz w poradni w Parczewie.

REKLAMAKORAL - belka w artykułach - Bracia Koral (Smaki dzieciństwa) - maj 2018

Celem nowego projektu społecznego Spomleku jest edukacja dzieci – wpajanie im zasad zdrowego żywienia i rozwijanie chęci do uprawiania sportu. „Chcemy wpłynąć na myślenie młodych ludzi, by dbali o siebie zawsze, a nie tylko wtedy, kiedy podupadną na zdrowiu. Mamy nadzieję, że miejsce, w którym się spotkamy wesprze nasz przekaz” – czytamy w komunikacie Spomleku.

Właściciel marki Serenada podjął szereg działań zachęcających dzieci i ich opiekunów do bacznego przyglądania się zdrowiu. - Chcemy im także zaproponować nasze produkty, ponieważ ich dobroczynny wpływ na organizm pomoże w zbilansowaniu diety – wskazują przedstawiciele mleczarni. - Mamy nadzieję, że powstałe kąciki będą przypominały wszystkim o tym, jak ważne jest zdrowie, o które najłatwiej zadbać przez odpowiednią dietę i ruch – dodają.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"