REKLAMAGOODMAN - Baner Główny (maj-czerwiec 2018)

ZARZĄDZANIE SKLEPEM

Pomysł na sklep

 

22 stycznia 2018, 08:30

Kreator Gazetek promowany przez Grupę Eurocash to proste w obsłudze rozwiązanie, które pozwoli przygotować profesjonalną gazetkę reklamową.

Kreator Gazetek promowany przez Grupę Eurocash to proste w obsłudze rozwiązanie, które pozwoli przygotować profesjonalną gazetkę reklamową. (fot. materiały prasowe)

Reklama i promocja nie muszą być domeną sieci handlowych i wielkich rynkowych graczy. O ich skuteczności nie decyduje bowiem budżet, a dopasowanie treści i przekazu do odbiorców. A przecież nikt nie zna tak dobrze swoich klientów i ich potrzeb, jak właściciele małych sklepów.

Promocja, reklama i komunikacja z klientami to nie przelewki. W czasach, gdy konsumenci mogą być w stałym kontakcie z firmą, jeden nierozważny krok, zły komunikat albo nieodpowiednia reakcja mogą pogrzebać to, na co pracowaliśmy latami - naszą renomę i zaufanie klientów. Dlatego warto poprosić o wsparcie specjalistów.

W sieci jest wszystko

Jeśli nie mamy budżetu na reklamę i możliwości zatrudnienia fachowców, możemy zrobić wszystko sami, korzystając z dostępnych narzędzi i ze zdobytej wiedzy. W Internecie znajdziemy sporo porad dotyczących sposobów prowadzenia komunikacji z klientami, ale także gotowych instrukcji, jak krok po kroku używać konkretnych narzędzi. Warto z nich korzystać i na bieżąco śledzić działania konkurencji, a najlepsze pomysły adaptować do potrzeb i oczekiwań naszych klientów.

Internet to nie tylko wiedza, ale też narzędzia. Mamy tu dostęp do gotowych programów i platform on-line (czyli nie wymagających instalacji na dysku naszego komputera, a jedynie dostępu do sieci). Za ich pomocą możemy kupić lub pobrać darmowe grafiki i zdjęcia, a potem przerobić je, przetłumaczyć tekst na dowolny język świata, nagrać i zmontować prosty film, zaprojektować plakat lub gazetkę reklamową.

Tradycja w nowym wydaniu

Chcąc reklamować produkty z naszego sklepu mamy do wyboru niewyobrażalną liczbę rozwiązań i nośników. I choć reklamy w Internecie są bardzo kuszące, to nie warto rezygnować całkowicie z tradycyjnych form promocji. Aby reklama była skuteczna, musi być widoczna. Jeśli więc nasi wierni klienci nie są wytrawnymi internautami i użytkownikami smartfonów to raczej nie zajrzą na “naszego Facebooka” w poszukiwaniu aktualnych promocji. Chcąc do nich dotrzeć z konkretną ofertą promocyjną - i zyskać sympatię (bo konkurencja też nie śpi!) - powinniśmy postawić na tradycyjne, ale atrakcyjne formy reklamy, czyli na gazetki reklamowe. Są o tyle ważne, że konsumenci ostateczną decyzję o zakupie podejmują w sklepie, przy półce. Broszura czy plakat są dodatkowym motywatorem do tego, aby dorzucić do koszyka coś jeszcze. Można je też zabrać do domu, a w wolnym czasie zapoznać się z promocjami, nowościami na półce. Jest to również wizytówka sklepu - nikt nie pamięta godzin otwarcia sklepu, a mając gazetkę, zawsze można do niej zajrzeć w poszukiwaniu tych ogólnych informacji. W tworzeniu ciekawych gazetek do tej pory przodowały dyskonty i hipermarkety, ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby atrakcyjne materiały reklamowe były dostępne również w małym sklepie.

Poleć innym

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"