21 lutego 2019
Zgodnie z opublikowanymi dzisiaj danymi GUS sprzedaż detaliczna w przedsiębiorstwach zatrudniających powyżej 9 osób zwiększyła się w styczniu w cenach bieżących o 6,6...
Sieć Żabka już od wielu lat oferuje gorącą kawę, przekąski na zimno i na gorąco, od hot-dogów, przez zapiekanki po pizzę. Teraz firma wchodzi na kolejny etap...
20 lutego 2019
Światowy lider działający na rynku produkcji i dostawy pizzy zapuszcza korzenia w rosyjskiej stolicy. W ciągu najbliższych pięciu lat chce otworzyć 100 restauracji. Większość...
19 lutego 2019
14 lutego 2019
13 lutego 2019
7 lutego 2019
Sieć Biedronka pochwaliła się, że z jej karty lojalnościowej Moja Biedronka korzysta już 7 mln użytkowników. W zamian za przekazanie sieci swoich danych osobowych i zgody...
1 lutego 2019
Zakaz handlu w niedzielę zaostrza rywalizację między sprzedawcami. Tym bardziej, że według prognoz opracowanych przez Euromonitor International, w efekcie tych zmian z handlowej...
Trzynaście wielkich firm – sieci handlowych i producentów żywności – podpisało dzisiaj w siedzibie francuskiego ministerstwa ochrony środowiska narodowy pakt w...
18 lutego 2019
HANDEL I DYSTRYBUCJA
krajowe sieci handlowe
fuzje i przejęcia w handlu
hipermarkety, supermarkety i dyskonty
11 czerwca 2018, 09:58
wiadomoscihandlowe.pl
Robert Krzak, wiceprezes Piotra i Pawła podczas debaty na Kongresie Rynku FMCG 2018 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
- Zgodnie z naszym procesem due diligence, mamy część ofert, na które oczekiwaliśmy. Czekamy jeszcze na pozostałe oferty. Będziemy je rozpatrywać w ciągu najbliższych tygodni - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Robert Krzak, wiceprezes Piotra i Pawła.
Jak zapewnia przedstawiciel supermarketowej sieci, finalny inwestor dla Piotra i Pawła powinien zostać wybrany "do połowy tego roku". Przypomnijmy, że tymczasowo formalnie właścicielem sieci są fundusze zarządzane przez TFI Capital Partners, które przejęły 100 proc. udziałów w firmie od rodziny Wosiów.
- Konsolidacja nas nie ominie. Tych, co jeszcze zostają samodzielni, też nie ominie. To jest tylko kwestia czasu - podkreśla Krzak.
Wiceprezes Piotra i Pawła uważa, że na polskim rynku jest miejsce dla tego rodzaju sieci handlowej. - Piotr i Paweł zbudował sobie pozycję delikatesów, ale już od dłuższego czasu nie jest operatorem delikatesowym. Ja to nazywam up-marketowym supermarketem - wyjaśnia Robert Krzak.
Jak zauważa, sieć Piotr i Paweł musi zmagać się ze swoimi problemami, a podstawowym z nich jest brak skali. - Skala jest podstawowym argumentem w rozgrywce. Jej brak jest śmiertelny [dla przedsiębiorstw] - tłumaczy Krzak.
Więcej w materiale wideo (nagranie z 10 maja br.).
- W chwili obecnej są opóźnienia w płatnościach, ale nie jest to stały trend, lecz
Piotr i Paweł znajduje się w postępowaniu sanacyjnym, które umożliwia tej polskiej sieci
Poleć innym
Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
Krzaku, witaj w biedrze
Nie ma to jak oddać Polski biznes w obce ręce
zdjęć: 44
15 lutego 2019
zdjęć: 13
12 lutego 2019
zdjęć: 35
8 lutego 2019
zdjęć: 8
6 lutego 2019
zdjęć: 10
29 stycznia 2019
17 grudnia 2018
13 grudnia 2018
Na portalu wiadomoscihandlowe.pl używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.