REKLAMAJACOBS - Marka numer 1 - Baner Główny (15-21.04.2019)

(fot. materiały prasowe firmy HL Display)

Coraz więcej przedsiębiorstw zwraca uwagę na kwestię szkodliwego wpływu plastikowych opakowań na środowisko. Firma HL Display, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom, dąży do zmniejszenia ich produkcji.

REKLAMAKongres Rynku FMCG - Belka w artykułach (kwiecień 2019)

Ograniczenie ilości tworzyw sztucznych i innego rodzaju materiałów opakowaniowych jest niezwykle istotne dla współczesnych konsumentów, a przez to również dla sprzedawców detalicznych. Ogólny trend unikania dużej ilości odpadów w handlu z jednej strony oznacza wzrost popularności niewielkich sklepów lub ekologicznych marketów z mniejszą ilością produktów pakowanych, a z drugiej strony – dużych, nowoczesnych supermarketów, które chcą zapewnić konsumentom nowe doświadczenie zakupowe poprzez możliwość samodzielnego decydowania o tym, co i w jakiej ilości można kupić. Rozwiązaniem, które idealnie wpasowuje się w ten aktualny trend sprzedaży detalicznej żywności jest system pojemników 4eBins firmy HL Display.

Mniej opakowań, mniej wyrzucania żywności

Rafał Lewandowski, Commercial Director w spółce HL Display Polska, dostrzega w tym obszarze wielki potencjał dla polskiego sektora detalicznego. – W porównaniu do innych krajów, w Polsce nadal istnieje duży potencjał rozwoju w zakresie zakupów bez opakowań i związanych z tym możliwości wyboru. Jednym z wielu pozytywnych efektów tej formy zakupów dla polskiego handlu detalicznego, oprócz możliwości odejścia od opakowań z tworzyw sztucznych, jest atrakcyjna prezentacja żywności w naszych pojemnikach grawitacyjnych lub pojemnikach zasypowych – podkreśla. Orzechy, migdały, suszone owoce, płatki zbożowe, ryż, makaron, kawa, herbata i wyroby cukiernicze – wszystkie te produkty można wsypać do pojemników. Z jednej strony, takie rozwiązanie zapewnia wyjątkowe doświadczenia zakupowe dla klienta, a z drugiej – możliwość mieszania wybranych ilości produktów i dostosowania zakupu do indywidualnego gustu i potrzeb każdego konsumenta.

Kolejną korzyścią zakupu produktów luzem jest ograniczenie marnotrawienia żywności. – Klient kupuje tylko taką ilość produktu, jaką rzeczywiście potrzebuje, dzięki temu oszczędza pieniądze, a żywność nie trafia do kosza – mówi Rafał Lewandowski. – Ponadto może również w łatwy sposób wypróbować nowe produkty bez konieczności kupowania całego opakowania – podkreśla Lewandowski i dodaje, że klienci często zastanawiając się nad tym, czy dany produkt będzie im smakował, nie chcą kupować od razu produktów o dużych gramaturach. Powoduje to, że nawet najbardziej interesujące warianty pozostają nietknięte na półce sklepowej. Korzyści kupowania produktów luzem są więc niezaprzeczalne: prowadzą do ograniczenia, a nawet wyeliminowania ogromnej ilości odpadów opakowaniowych, które często są produkowane i wyrzucane do kosza, zaraz po rozpakowaniu produktu.

Luzem znaczy taniej

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony