REKLAMADESIGNATURE - baner główny 21-24.10

(fot. materiały prasowe firmy HL Display)

Coraz więcej przedsiębiorstw zwraca uwagę na kwestię szkodliwego wpływu plastikowych opakowań na środowisko. Firma HL Display, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom, dąży do zmniejszenia ich produkcji.

REKLAMATOTA - belka w artykule (17-27.10.2019)

Ograniczenie ilości tworzyw sztucznych i innego rodzaju materiałów opakowaniowych jest niezwykle istotne dla współczesnych konsumentów, a przez to również dla sprzedawców detalicznych. Ogólny trend unikania dużej ilości odpadów w handlu z jednej strony oznacza wzrost popularności niewielkich sklepów lub ekologicznych marketów z mniejszą ilością produktów pakowanych, a z drugiej strony – dużych, nowoczesnych supermarketów, które chcą zapewnić konsumentom nowe doświadczenie zakupowe poprzez możliwość samodzielnego decydowania o tym, co i w jakiej ilości można kupić. Rozwiązaniem, które idealnie wpasowuje się w ten aktualny trend sprzedaży detalicznej żywności jest system pojemników 4eBins firmy HL Display.

Mniej opakowań, mniej wyrzucania żywności

Rafał Lewandowski, Commercial Director w spółce HL Display Polska, dostrzega w tym obszarze wielki potencjał dla polskiego sektora detalicznego. – W porównaniu do innych krajów, w Polsce nadal istnieje duży potencjał rozwoju w zakresie zakupów bez opakowań i związanych z tym możliwości wyboru. Jednym z wielu pozytywnych efektów tej formy zakupów dla polskiego handlu detalicznego, oprócz możliwości odejścia od opakowań z tworzyw sztucznych, jest atrakcyjna prezentacja żywności w naszych pojemnikach grawitacyjnych lub pojemnikach zasypowych – podkreśla. Orzechy, migdały, suszone owoce, płatki zbożowe, ryż, makaron, kawa, herbata i wyroby cukiernicze – wszystkie te produkty można wsypać do pojemników. Z jednej strony, takie rozwiązanie zapewnia wyjątkowe doświadczenia zakupowe dla klienta, a z drugiej – możliwość mieszania wybranych ilości produktów i dostosowania zakupu do indywidualnego gustu i potrzeb każdego konsumenta.

Kolejną korzyścią zakupu produktów luzem jest ograniczenie marnotrawienia żywności. – Klient kupuje tylko taką ilość produktu, jaką rzeczywiście potrzebuje, dzięki temu oszczędza pieniądze, a żywność nie trafia do kosza – mówi Rafał Lewandowski. – Ponadto może również w łatwy sposób wypróbować nowe produkty bez konieczności kupowania całego opakowania – podkreśla Lewandowski i dodaje, że klienci często zastanawiając się nad tym, czy dany produkt będzie im smakował, nie chcą kupować od razu produktów o dużych gramaturach. Powoduje to, że nawet najbardziej interesujące warianty pozostają nietknięte na półce sklepowej. Korzyści kupowania produktów luzem są więc niezaprzeczalne: prowadzą do ograniczenia, a nawet wyeliminowania ogromnej ilości odpadów opakowaniowych, które często są produkowane i wyrzucane do kosza, zaraz po rozpakowaniu produktu.

Luzem znaczy taniej

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony