REKLAMAMLEKOVITA - Baner Główny - WIELKANOC (kwiecień 2019)

(fot. mat. prasowe)

Zamiast problemów - wzrost sprzedaży. Klienci zmienili swoje nawyki zakupowe i na zakupy do outletów jadą równie ochoczo, co przed wprowadzeniem zakazu handlu w niedziele, tyle że w inne dni tygodnia - pisze Puls Biznesu.

REKLAMAKongres Rynku FMCG - Belka w artykułach (kwiecień 2019)

W centrach handlowych Factory należących do firmy Neinver sprzedaż w 2018 roku wzrosła o 1 proc. i odwiedziło je 11,3 mln klientów. Jak tłumaczą przedstawiciele firmy, klienci zmienili swoje zwyczaje i zamiast wizyt w niedziele wybierają soboty, ale także i piątki czy czwartki.

Przeciętne zakupy w centrach outletowych wynoszą około 400 złotych. Oznacza to, że zakupy są kompleksowe, więc i wizyty są rzadsze.

Dobre wyniki istniejących obiektów skłaniają deweloperów do budowy kolejnych inwestycji. W Polsce istnieje obecnie 16 centrów outletowych, a na etapie budowy są kolejne 3. Według ekspertów w kraju jest miejsce na jeszcze kilka takich obiektów.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony