REKLAMAMLEKOVITA - Święta Śmietanka - Baner Główny (14-19.12.2019)

HoReCa - rynek gastronomiczny

 

2 grudnia 2019, 15:11

(Fot.materiały prasowe)

Aplikacja Too Good To Go to aplikacja, która łączy użytkowników i miejsca, w których zostają nadwyżki niesprzedanej żywności. Starbucks dzięki temu rozwiązaniu od 16 października br. zapobiegł zmarnowaniu 8772 produktów.

REKLAMA

- Decyzję o dołączeniu do Too Good To Go podjęliśmy już kilka miesięcy temu. No i nareszcie się udało! Na razie aplikacja jest dostępna dla mieszkańców Warszawy i Krakowa, ale już wkrótce będzie można z niej korzystać także w innych miastach. Dzięki naszej współpracy w ciągu miesiąca (od 16 października do 16 listopada – red.), udało nam się uratować aż 8 772 produkty, a to dopiero początek – mówi Kasia Pijanowska, brand manager Starbucks w Polsce.

W skali Unii Europejskiej Polska zajmuje piąte miejsce pod względem ilości marnowanego jedzenia. To ponad 2, tys. zł wydanych na żywność na rodzinę rocznie, która ostatecznie trafia do kosza. 
Starbucks w ramach działań proekologicznych prowadzi akcję Bring Your Own Tumbler, w ramach której kawiarnia oferuje zniżkę za zakup napoju we własnym kubku. Akcja funkcjonuje w Polsce już od 10 lat i z roku na rok cieszy się coraz większym zainteresowaniem. W stosunku do ubiegłego roku liczba napojów sprzedawanych we własnym kubku w kawiarniach Starbucks wzrosła ponad dwukrotnie.

Too Good To Go to aplikacja, która łączy użytkowników i miejsca, w których zostają nadwyżki niesprzedanej żywności. Klienci zamawiają porcje-niespodzianki, składające się z niesprzedanych danego dnia produktów czy dań. Odbierają je osobiście w ustalonych przez właścicieli okienkach czasowych i w ten sposób ratują posiłki, które w innym wypadku wylądowałyby w koszu. W ten sposób użytkownicy aplikacji w ostatniej godzinie pracy lokali gastronomicznych mogą zakupić niesprzedaną żywność ze zniżką wynoszącą minimum 70 procent.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony