REKLAMANaturio_banner główny_styczeń 2020

HoReCa - rynek gastronomiczny

 

20 grudnia 2019, 13:21

W okresie świątecznym niesprzedane produkty oferowane w kawiarniach Starbucks będzie można kupić taniej poprzez aplikację Too Good To Go. 

REKLAMA

(Fot.materiały prasowe)

W tym roku z myślą o niesprzedanych produktach kawiarnie Starbucks w Warszawie i Krakowie nawiązały współpracę z aplikacją Too Good To Go, która ratuje jedzenie przed wyrzuceniem.

- W tym roku szczególnie ważny jest dla nas aspekt ekologiczny, dlatego nie tylko nasze choinki, ale także niesprzedane produkty zyskają drugie życie dzięki współpracy z aplikacją Too Good To Go – mówi Kasia Pijanowska, brand manager Starbucks Polska.

– Zachęcamy też do przyłączania się do akcji Bring Your Own Tumbler. Ci z gości, którzy postanowią przyjść do kawiarni z własnym kubkiem mogą liczyć na atrakcyjną zniżkę na dowolny napój – dodaje managerka.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony