REKLAMAMLEKOVITA - Baner Główny - WIELKANOC (kwiecień 2019)

PROMOCJE I MARKETING

 

22 stycznia 2019, 14:24

(mat. prasowe)

Payback wystartował z kampanią „Uratuj Punkciaka”, w ramach której zachęca uczestników Programu do tego, aby wykorzystali do końca lutego br. wszystkie punkty zgromadzone ponad 3 lata temu. W przeciwnym razie stracą one swoją ważność.

REKLAMAKongres Rynku FMCG - Belka w artykułach (kwiecień 2019)

Punkty można przeznaczyć na zakupy w ponad 3 tysiącach sklepów partnerów Programu, nagrody Payback, mile Miles & More lub program dożywiana dzieci Pajacyk.

– Nadrzędnym celem Payback jest wspieranie wszystkich partnerów programu we wzmacnianiu i pogłębianiu relacji z ich klientami. Zadanie to realizujemy m.in. poprzez długofalowe angażowanie konsumentów i dostarczanie im dodatkowej przyjemności z zakupów, dlatego zachęcamy ich do regularnego korzystania ze wszystkich benefitów, jakie daje nasz program. Z badania Payback Opinion Poll, przeprowadzonego wiosną 2018 roku, wiemy, że polscy konsumenci szukają przede wszystkim atrakcyjnych promocji i rabatów. Punktami Payback mogą obniżyć swój rachunek za zakupy u wszystkich partnerów Programu, co przynosi wymierną korzyść finansową – mówi Marcin Pilarski, dyrektor zarządzający Payback Polska.

Inną opcją wykorzystania punktów jest ich wymiana na nagrody Payback. Uczestnicy Programu mogą wybierać spośród około 1000 artykułów, wśród których są zarówno akcesoria codziennego użytku, jak i produkty premium, a także vouchery do zrealizowania u wybranych partnerów Payback.

Kampania „Uratuj Punkciaka” realizowana jest w kanałach własnych Payback – na stronie Payback.pl, profilu firmy na Facebooku oraz w aplikacji mobilnej, jak również w punktach sprzedaży wybranych partnerów. Prowadzona jest też komunikacja bezpośrednia do zarejestrowanych posiadaczy karty Programu.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony