REKLAMAROS-SWEET - MORESO - Baner Główny (14-18 listopad 2018)

HoReCa - rynek gastronomiczny

 

18 października 2018, 12:47

Przybywa restauracji otwieranych na kilka dni, tygodni lub miesięcy. To tzw. restauracje pop - up, dzięki którym przedsiębiorcy z branży HoReCa mogą m.in. przetestować nowy koncept, a tym samym ograniczyć ryzyko biznesowe.

Caffè Torino by Martini funkcjonowało od 20 września do 13 października na terenie Regina Bar na warszawskich Powiślu

Caffè Torino by Martini funkcjonowało od 20 września do 13 października na terenie Regina Bar na warszawskich Powiślu (Fot. materiały prasowe)

Zdaniem Michał Orłowskiego szefa kuchni i eksperta marki Royal Catering, pop - upy pozwalają przedsiębiorcom m.in. przetestować koncept i ograniczyć koszty. Jego zdaniem takie tymczasowe lokale gastronomiczne będą dominującym trendem w branży HoReCa w 2019 roku.

Lokale gastronomiczne otwierane „tylko na chwilę” są uruchamiane w różnych obiektach, także  loftach czy prywatnych mieszkaniach. Zdarza się, że pop-up czasowo lokuje się na terenie funkcjonującego okalu gastronomicznego. Tak było ostatnio w Warszawie, gdzie na terenie Regina Bar od 20 września br. przez cztery tygodnie działało Caffè Torino by Martini.

– Dowolność w wyborze lokalizacji i czasu prowadzenia restauracji pop-up to bardzo ważne czynniki dla początkujących przedsiębiorców, którzy mogą dzięki nim bezpiecznie spróbować swoich sił w biznesie gastronomicznym, przetestować swoją koncepcję biznesu w praktyce, nie ponosząc dużego ryzyka i zrealizować projekt gastronomiczny nawet przy niewielkim budżecie, co w przypadku tradycyjnej, stacjonarnej restauracji, nie jest możliwe. Na przykład kuchnia hawajska i słynne poké bowls – czy przyjmą się wśród moich gości? Pop-up pozwoli to sprawdzić – mówi Michał Orłowski.

– Koncepcji pop-up, z założenia nakierowanej na mobilność, powinni uważnie przyjrzeć się także doświadczeni restauratorzy, którzy na co dzień prowadzą biznes w lokalach stacjonarnych – uważa Michał Orłowski. Dodaje, że w ideę pop-up wpisują się jednorazowe i cykliczne projekty, które pozwolą zaproponować gościom restauracji stacjonarnej nowe dania, a tym samym przełamać rutynę.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony