REKLAMAJACOBS - baner główny - kawa jak z kawiarnii (marzec 2019)
Stokrotka Express przy ul. Zana w Lublinie

Stokrotka Express przy ul. Zana w Lublinie (materiały prasowe)

Po uruchomieniu w okresie od kwietnia do sierpnia br. trzech sklepów testowych Stokrotka Express, obecnie operator uruchomił dwie kolejne placówki – w Lublinie i Skierniewicach. Po supermarkecie i markecie Emperia rozwija własny koncept convenience.

REKLAMATargi w Krakowie - Belka w artykułach (marzec)

Oba nowe sklepy mają charakter proximity – położone są w często uczęszczanych lokalizacjach w sąsiedztwie osiedli mieszkaniowych. W ofercie mają wszystkie niezbędne w gospodarstwie domowym produkty spożywcze. W miarę rozwoju formatu sklepy będą przygotowane do świadczenia szeregu usług dodatkowych. Klienci będą mieli darmowy dostęp do Wi-Fi, będą mogli zarejestrować czy doładować karty prepaid, zapłacić za rachunki, a nawet skorzystać z usług firmy kurierskiej.

Obiecujące efekty dotychczasowych testów skłoniły spółkę Stokrotka, należącą do GK Emperia, do otwierania kolejnych placówek, wciąż w formule testowej. Jednocześnie podjęta została decyzja o zmianie nazwy 5Market na nową, lepiej wpisującą się w trendy rynkowe – Stokrotka Express.

Powierzchnia sprzedażowa nowych placówek w Lublinie i Skierniewicach wynosi odpowiednio 71 i 105 mkw. Operator chce, by Stokrotki Express odróżniały się od innych sklepów w formacie convenience działających na rynku. Ich mocną przewagą mają być artykuły świeże, a także asortyment optymalnie dopasowany do potrzeb klientów, pozwalający zaopatrzyć gospodarstwa domowego we wszystkie podstawowe artykuły spożywcze.

Ważnym elementem oferty nowych sklepów będzie kącik gastronomiczny, w którym można będzie napić się kawy czy zjeść ciepłą przekąskę.

Sieć sklepów Stokrotka Express rozwijana będą w formule franczyzowej. Powierzchnia typowego sklepu wynosić będzie od 100 do 150 mkw. Emperia największy potencjał do rozwoju nowego konceptu widzi w dużych aglomeracjach miejskich. Jednak obecnie rozwój sieci determinować będzie układ sieci centrów dystrybucyjnych, które działają pod Warszawą i w Lublinie. Można się spodziewać, że to właśnie wokół m.in. tych dwóch miast skupiony zostanie rozwój sieci na początkowym etapie. Równocześnie warto nadmienić, że jeszcze w tym roku ruszy w okolicach Sosnowca kolejny magazyn Stokrotki.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 12

  • 7
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 3
    OBOJĘTNY
  • 2
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony