REKLAMAEXPRESS - Baner główny

(materiały prasowe, Stokrotka)

Sieć sklepów Stokrotka w maju rozpoczyna wdrożenie nowej linii strategii komunikacji wizerunkowej. Hasło „Świeżość na uwadze mamy” zapoczątkuje nowy etap rozwoju marki Stokrotka.

REKLAMAEUROCASH - belka w artykułach (II Etap)

Nowa strategia ma za zadanie promować wartości istotne z punktu widzenia zdrowego odżywiania. Będzie ona podkreślać główne atuty sieci i przewagi nad konkurencją tj. świeżość oraz wysoką jakość asortymentu - zwłaszcza mięsa, wędlin i pieczywa. Jest to możliwe dzięki codziennym dostawom od zaufanych producentów, rygorystycznej kontroli jakości i świeżości produktów oraz warunków ich przechowywania z zachowaniem ciągu chłodniczego. Każdy produkt dostarczany do Stokrotki musi spełniać wysokie wymagania dotyczące specyfikacji poszczególnych towarów.

Nowa kampania znajdzie odzwierciedlenie w mediach offline (TV, radio, billboardy, kolportaż gazetek, magazyn Stokrotka, nośniki marketingowe w sklepach) oraz online (www, sieci społecznościowe). Stokrotka rusza z nową strategią już 17 maja.

Dariusz Kalinowski, prezes spółki Emperia Holding, do której należy sieć Stokrotka powiedział, że firma zdecydowała się po raz pierwszy na uruchomienie kampanii w telewizji. – Chcemy sprawdzić efektywność tego kanału komunikacji. Jeśli przyniesie pozytywny efekt, to będziemy kontynuować tego typu działania, jeśli efekty nie będą zadowalające, to wrócimy do dotychczasowych rozwiązań marketingowych (radio, billboardy, gazetki, nośniki w sklepach – red.)

Dariusz Kalinowski dodał, że firma nie planuje wzrostu nakładów na marketing. Kampania w telewizji pojawi się kosztem promocji w kanale radiowym.

Sieć Stokrotka stanowi część detaliczną Grupy Kapitałowej Emperia, której właścicielem jest Emperia Holding S.A. notowana od 2002 roku na Giełdzie Papierów Wartościowych.

Stokrotka obejmuje swym zasięgiem teren całego kraju. Pierwszy supermarket Stokrotka powstał w Łęcznej koło Lublina w 1996 roku. Obecnie sieć obejmuje ponad 380 sklepów w formacie supermarketu typu proximity zlokalizowanych na osiedlach, w minicentrach i galeriach handlowych.

Jak podkreślają przedstawiciele Stokrotki, sklepy sieci mają do zaoferowania swoim klientom ofertę asortymentową, nawet kilkakrotnie szerszą od placówek dyskontowych. W Stokrotkach szczególny nacisk położony jest na produkty świeże: mięso, drób, pieczywo, wędliny, owoce i warzywa oraz artykuły spożywcze, kosmetyki, chemię i alkohol.

 

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 4

  • 3
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"