REKLAMAATLANTA POLAND - BAKAL - ŚWIĘTA - BANER GŁÓWNY (GRUDZIEŃ 2019)

(Dino Polska)

Sklepy sieci Dino oferują swoim klientom około 5 tys. pozycji asortymentowych obejmujących głównie produkty markowe i świeże. Produkty świeże odpowiadały za blisko 38 proc. przychodów ze sprzedaży w 2018 roku. Wydaje się, że o potężnym sukcesie spółki Dino zdecydowały nie tylko koncept handlowy, ale także oferta, którą sklepy zaoferowały klientowi.

REKLAMAStoisko mięsne - belka w artykuła (14.11.-31.12.2019)

Sieć Dino skupia się na oferowaniu produktów markowych po atrakcyjnych cenach. W 2018 r. produkty markowe odpowiadały za zdecydowaną większość przychodów ze sprzedaży nie uwzględniając produktów świeżych, w tym produktów zakładu mięsnego AgroRydzyna.

Główne kategorie produktów sprzedawanych przez spółkę oraz grupę Dino Polska obejmują: artykuły spożywcze świeże, w tym produkty mięsne dostarczane przez Agro-Rydzynę; produkty spożywcze suche, napoje, alkohol i papierosy; oraz produkty niespożywcze. Kategorie te stanowiły, odpowiednio, 38 proc., 50 proc. i 12 proc. przychodów ze sprzedaży w 2018 r.

Produkty spożywcze świeże W 2018 r. produkty spożywcze świeże odpowiadały za blisko 38 proc. przychodów ze sprzedaży grupy Dino Polska. W tej kategorii markety Dino oferują szeroką gamę produktów, w tym mięso, drób i wędliny, owoce i warzywa, produkty mleczarskie i pieczywo. Produkty świeże dostarczane są do sklepów w każdy dzień tygodnia, z wyjątkiem niedziel.

Własny zakład mięsny prowadzony przez AgroRydzynę umożliwia oferowanie w sklepach Dino szerokiej gamy produktów mięsnych i wędliniarskich. W 2018 r. świeże mięso i wędliny, a także drób, którego zaopatrzeniem na potrzeby grupy zajmuje się AgroRydzyna odpowiadały za 41 proc. przychodów ze sprzedaży świeżych produktów i za ponad 15 proc. wszystkich przychodów ze sprzedaży Grupy.

Produkty spożywcze suche, napoje, alkohol i papierosy W 2018 r. produkty spożywcze suche, napoje, alkohol i papierosy odpowiadały za ponad 50 proc. przychodów ze sprzedaży grupy Dino Polska. Większość produktów suchych to markowe produkty FMCG o wysokiej rozpoznawalności. 

Artykuły niespożywcze W 2018 r. artykuły niespożywcze odpowiadały za blisko 12 proc. przychodów ze sprzedaży Dino Polska i całej grupy Dino Polska. Produkty te obejmują m.in. środki czystości, artykuły higieniczne, a także produkty drobnego AGD.

Zaopatrzenie w produkty grupa Dino Polska ma zdywersyfikowaną bazę dostawców, do których należą głównie producenci i ich główni przedstawiciele. Dino Polska ocenia, że dzięki skali i ekspansji działalności operacyjnej jest ona jednym z największych i najszybciej rosnących klientów dla wielu dostawców artykułów spożywczych w Polsce.

Spółka Dino Polska przyjęła również politykę ścisłej współpracy z producentami marek o mniejszej rozpoznawalności, które zapewniają klientom tańszą alternatywę w stosunku do marek wiodących.  Firma z premedytacją ogranicza rozwój oferty private label. Marki własne - poza produktami z własnych zakładów mięsnych AgroRydzyna – stanowiły niecałe 2 proc. przychodów ze sprzedaży grupy Dino w 2018 r. i 2017 r.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 4

  • 3
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (5)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Slawek 5 8 miesięcy temuocena: 0% 

    Tylko szkoda ze pracownicy maja placone najnizszą krajową zadnego socjalu po trzy osoby na zmianę zadnego szacunku ze strony kierownika ani zrozumienia ze ma sie tez rodzine oraz że pracuja ponadgodzinna norme

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Slawek 4 8 miesięcy temu

    Tylko szkoda ze pracownicy maja placone najnizszą krajową zadnego socjalu po trzy osoby na zmianę zadnego szacunku ze strony kierownika ani zrozumienia ze ma sie tez rodzine oraz że pracuja ponadgodzinna norme

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~dfghj 3 8 miesięcy temuocena: 100% 

    brawo Polska marka oby rosła w siłę

    oceń komentarz
  • ~fan 2 8 miesięcy temu

    sami sobie odpowiedzcie jaką rentowność może mieć sklep w wioskach < 1000 a i w mniejsze wioski wchodzą i otwierają sklepy i co ważniejsze kiedy i czy taka inwestycja w takich lokalizacjach się zwróci. Koszty pracy i koszty dotarcia będą tylko rosły a populacja tych miasteczek tylko spadać więc będą musieli podnieść ceny co już widać po promocjach, które często są na poziomie cen standardowych takiej Biedronki. Już idą w tym kierunku. Niemniej aktualnie z cenami zbliżonymi do kanału nowoczesnego wchodzą w te małe miasteczka obstawione przez niebotycznie drogą tradycję (zaopatrującą się w Eurocash) jak w przysłowiowe masło... a raczej małą maselniczkę niemniej docelowo sporo lokalizacji zamkną.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Hmmmmm 1 8 miesięcy temu

    Trochę ciężko uwierzyć, że tam jest tak wszystko wspaniałe ;)

    oceń komentarz
REKLAMA
do góry strony