REKLAMAVFK - baner główny

Grupa Dino oferuje swoim klientom ok. 5 tys. starannie wybranych pozycji asortymentowych (SKU), w większości markowych oraz świeżych produktów. Ceny ok. 500 pozycji asortymentowych (SKU) reprezentujących, zdaniem Zarządu, produkty kluczowe dla klientów są weryfikowane i ustalane na poziomie konkurencyjnym w stosunku do sieci dyskontowych.

REKLAMATARGI KIELCE (FPL) - belka w artykułach

(materiały prasowe)

Zarząd jest zdania, że dzięki szerokiej, konkurencyjnej i odpowiednio skonstruowanej ofercie asortymentowej sklepy Grupy Dino są atrakcyjnym miejscem robienia codziennych zakupów przez Polaków. Grupa Dino oferuje dwukrotnie więcej pozycji asortymentowych (SKU) niż największe sieci dyskontowe w Polsce, a w 2016 roku sprzedaż produktów świeżych odpowiadała za 36% przychodów ze sprzedaży Grupy Dino.

Ponadto, w przeciwieństwie do sieci dyskontowych, wszystkie sklepy Dino wyposażone są w stoiska mięsne z obsługą, do których towar (mięso, drób i wędliny) dostarczany jest we wszystkie dni tygodnia (z wyjątkiem niedziel) z zakładu mięsnego prowadzonego przez Agro-Rydzynę, będącego w 100% własnością Grupy Dino.

Posiadanie zakładu mięsnego prowadzonego przez Agro-Rydzynę umożliwia Grupie Dino bezpośrednią kontrolę nad jakością i świeżością mięsa, drobiu i wędlin, które zdaniem Zarządu są istotnym wyróżnikiem oferty sklepów Grupy Dino w porównaniu z konkurencją i wpływają na decyzje wielu klientów co do wyboru sklepu Grupy Dino jako miejsca na codzienne zakupy. W 2016 roku mięso, drób i wędliny odpowiadały za 16% przychodów ze sprzedaży Grupy Dino.

Jeśli chodzi o ofertę produktów innych niż świeża żywność, strategia Grupy Dino skupia się na produktach markowych. Marki własne Grupy Dino, z wyłączeniem Agro-Rydzyny, stanowiły około 2% przychodów ze sprzedaży Grupy Dino w 2016 roku. Grupa Dino przyjęła politykę ścisłej współpracy z polskimi producentami będącymi właścicielami marek regionalnych, dzięki czemu może zapewnić swoim klientom tańszą alternatywę dla wiodących marek krajowych i światowych. Równocześnie marki regionalne często pełnią w ofercie Grupy Dino funkcję produktów o dobrej relacji ceny do jakości, analogiczną do funkcji produktów marek własnych oferowanych przez innych sprzedawców detalicznych artykułów spożywczych, w szczególności sieci dyskontowych.

Grupa Dino kontroluje ceny oferowanych przez siebie produktów i co tydzień przeprowadza przegląd cen u konkurencji w odniesieniu do ok. 500 pozycji asortymentowych (SKU), które w ocenie Zarządu stanowią kluczowe produkty dla klientów. W efekcie Zarząd jest w stanie zapewnić, że kluczowe artykuły są sprzedawane po cenach średnio na tym samym poziomie co oferowane przez największe sieci dyskontowe i inne wiodące sieci spożywcze w Polsce.

Uzupełnieniem konkurencyjnej polityki cenowej Grupy Dino jest spójne i przejrzyste podejście do promocji, które są reklamowane w gazetkach reklamowych i na billboardach zlokalizowanych przed większością sklepów Dino.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 3

  • 3
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"