REKLAMAHELIO - Baner Główny - MASY (14-20.10.2019)

(fot. materiał partnera)

Dla zespołów sprzedażowych stale zmieniające się warunki rynkowe oznaczają ciągłe wyzwania. Sukces w zawodzie handlowca nie zależy wyłącznie od umiejętności sprzedażowych, ale w dużej mierze od motywacji.

REKLAMA

Jeśli ktoś wątpi, że życiowa postawa i pozazawodowe pasje mają wpływ na pracę, to powinien poznać Łukasza Gryglewskiego – specjalistę ds. rozwoju rynku Coca-Cola HBC Polska. Pasjonat biegów ultra identyfikuje się z hasłem nowej kampanii „REDefine your limits!”, której jest bohaterem. W jaki sposób jego sportowe zacięcie wpływa na codzienną pracę na stanowisku przedstawiciela handlowego?

Zawsze lubiłem rywalizację grupową, w której obecny był duch walki. Takie emocje dawała mi siatkówka i koszykówka, które wcześniej trenowałem. Po rozpoczęciu przygody z biegami uświadomiłem sobie jednak, że „rywalizacja” z własnymi ograniczeniami daje jeszcze większą siłę do działania – opowiada Łukasz, którego można zobaczyć na billboardach i w reklamach online w Polsce oraz krajach bałtyckich.


Analogia między sportem a pracą w sprzedaży

Praca w zespole sprzedaży wymaga nie tylko określonych umiejętności, ale również odpowiedniej postawy i motywacji do osiągania coraz bardziej ambitnych celów. Badania marki pracodawcy przeprowadzone na zlecenie Coca-Cola HBC Polska pokazały, że profil kandydatów do zespołu sprzedaży w dużym stopniu odpowiada predyspozycjom pasjonatów sportu. Łączy ich m.in. chęć podejmowania wyzwań, konsekwencja w działaniu i determinacja w realizacji celów. To właśnie analogie między sportem a pracą przedstawiciela handlowego są tematem przewodnim najnowszej kampanii rekrutacyjnej Coca-Cola HBC.


REDefine your limits!

Kampania, w której wziął udział Łukasz, jest przykładem tego, że pasja może mieć wpływ na pracę. – Sport uczy pokory, ale też pokazuje, że przy odpowiedniej pracy nie ma rzeczy niemożliwych. Dzięki temu wiem, że warto podnosić sobie poprzeczkę. Myślę, że to właśnie konsekwencja sprawiła, że tak szybko wdrożyłem się w pracę przedstawiciela handlowego – wspomina Łukasz Gryglewski. Hasło kampanii „REDefine your limits!” skierowane jest do osób, które cenią sobie pracę z ludźmi i dzięki swojej konsekwencji chcą stać się częścią sukcesu Coca-Cola HBC. – Praca handlowca niegdyś kojarzyła się z dość natarczywym procesem namawiania do zakupu. Ale rynek się zmienia i dziś przedstawiciel handlowy jest kimś znacznie więcej niż sprzedawcą. Przede wszystkim jest ambasadorem marki – ma duży wpływ na to, jak klienci postrzegają firmę, jej procesy, a także oferowane produkty – wspomina Łukasz, którego celem na ten moment jest znalezienie się w najlepszej czwórce w wewnętrznym rankingu Leader Biznesu.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony