REKLAMAPRIM - KABANOS - BANER GŁÓWNY - (05.07 - 31.08.2019)

Wegańskie, bezglutenowe i ekologiczne słodycze wydają się dość niszowym produktem. Że nie musi tak być, przekonana była Iwona Kasica, twórczyni marki Me Gusto.

REKLAMAKAiN - belka w artykułach (sierpień-wrzesień 2019)

(screen superkrowka.pl)

Poprzedni biznes zapachowy Kasicy, Pachnąca Szafa, pojawił się w sklepach Asda w Wielkiej Brytanii, należących do Walmarta. Teraz planuje powtórzyć ten sam scenariusz z Me Gusto. W rozmowie z „Pulsem Biznesu” Kasica zdradza, że po pierwszym roku na sklepowych półkach jej firma ma kilka milionów złotych przychodów.

– Jesienią debiutujemy w sieci Asda w Wielkiej Brytanii i rozpoczynamy wysyłki do detalistów w Japonii i Islandii, jesteśmy obecni w dwóch sieciach w Niemczech i ponad 20 innych krajach – opowiada „PB” o swoich planach. Pierwszym produktem firmy były krówki i kremy „Super Krówka”.

Według Kasicy produktom Me Gusto najbardziej brakuje na polskim rynku znanego ambasadora, np. trenerki, czy celebrytki, która mogłaby zainteresować nimi konsumentów i dystrybutorów, dlatego łatwiej osiągnąć jej sukces na zagranicznym rynku i przyciągnąć konsumentów samym produktem. Niektóre produkty Me Gusto pojawią się w sieci kawiarni Green Cafe Nero i w kanale HoReCa.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (2)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~pioyt111 2 5 dni temu

    Nazewnictwo nie wprowadzać w błąd. Określenia jak "bez mleka", "wegański", "roślinny" dobrze określają produkt i są czytelne dla konsumentów. Problemy z ich zrozumieniem mogą mieć osoby, które z tych produktów nie korzystają. Takie osoby też rzadziej czytają składy.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Pozhoga 1 6 dni temuocena: 50% 

    ,,Krówka" bez mleka, ,,pasztet" bez mięsa, ,,smalec" bez tłuszczu. Czy wegan nie stać na nazewnictwo nie wprowadzające Klienta w błąd ? Odpowiednie dać rzeczy słowo, jak mawiał wieszcz...

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony