REKLAMAKongres SŁODYCZE I PRZEKĄSKI 2017 - duży banner

BRANŻA PO GODZINACH

 

10 sierpnia 2017, 14:53

(fot. materiały prasowe)

Modelka Heidi Klum zaprojektowała kolekcję ubrań specjalnie dla sieci Lidl - "Esmara by Heidi Klum: Heidi & The City". Debiut kolekcji nastąpi 7 września podczas New York Fashion Week, a ubrania trafią do sprzedaży we wszystkich sklepach dyskontowej sieci już 18 września.

- Lidl nie miał do tej pory tak silnego połączenia z modą. Wraz z Heidi Klum, która jest źródłem inspiracji i jednocześnie uznaną projektantką, pragniemy to zmienić. #LETSWOW (nazwa kampanii - dop. red.) oznacza zabawę modą, która zaskakuje, tak samo jak Lidl w świecie mody” – mówi Piotr Rogowski, członek zarządu Lidl Polska.

W kolekcji sygnowanej nazwiskiem znanej modelki znajdą się takie ubrania, jak blezer w panterkę, delikatne topy, bomberki, jeansy, koronka, rockowa skóra, akcesoria i buty. Ceny tych produktów wahać będą się w granicach od 25 do 200 zł.

- Stworzyłam kolekcję, której elementy można ze sobą dowolnie łączyć i która sprawi, że każda kobieta będzie dobrze wyglądać. Wszystko to w bezkonkurencyjnej cenie – podkreśla Heidi Klum.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"