15 lutego 2019
Grupa Casino i jej franczyzobiorcy podpisali umowę sprzedaży kilkunastu sklepów Leader Price i Casino na rzecz sieci Lidl, a także jednego hipermarketu na rzecz sieci...
Sprzedaż europejskich partnerów firmy Coca-Cola (CCEP) wzrosła w stosunku do poprzedniego roku o 4% , czyli o 11,5 mld euro. Zysk operacyjny wzrósł o 7% - podaje...
14 lutego 2019
Zgodnie z przyjętą strategią, Metro Group rozwija sprzedaż serwisową i koncentruje się na grupie docelowej podmiotów z sektora HoReCa oraz niezależnych detalistach. W obu...
13 lutego 2019
7 lutego 2019
1 lutego 2019
Schematyczne odpisywanie na e-maile, kolejne zimne telefony, monotonne wciskanie do lejka, targowanie się, stosowanie trików sprzedażowych i finalnie jeden domknięty...
21 stycznia 2019
14 stycznia 2019
8 stycznia 2019
7 stycznia 2019
Płatności zbliżeniowe wykorzystywane są już w 85 proc. transakcji w Polsce. Kwoty 50 zł nie wymagają potwierdzenia numerem PIN. Jeszcze w tym roku nastąpi zwiększenie limitu...
11 lutego 2019
8 lutego 2019
Kilkadziesiąt aut elektrycznych o ładowności do 800 kg będzie przewozić paczki klientów Poczty Polskiej już jesienią 2019 roku. To efekt ubiegłorocznych testów...
12 lutego 2019
Uprawomocnił się wyrok Sądu Rejonowego w Radzyniu Podlaskim w sprawie supermarketu Topaz. Sąd uznał, że market może działać w każdą, także i niehandlową niedzielę, ze...
13 lutego 2018, 13:38
wiadomoscikosmetyczne.pl
Spółka Swiss Next Distribution, wyłączny dystrybutor szwajcarskich dermokosmetyków Louis Widmer w Polsce, zapowiada mocne wsparcie marketingowe dla marki.
(fot. mat. prasowe)
Umowa dystrybucyjna między szwajcarskim producentem a polskim dystrybutorem została podpisana w połowie ubiegłego roku. Na początku obecności marki w Polsce dermokosmetyki można było kupić w aptekach indywidualnych. W listopadzie marka weszła do sieci Dr Max. Obecnie trwają rozmowy z kilkoma kolejnymi największymi sieciami aptecznymi.
Zgodnie z zapowiedziami dystrybutora szykowana jest także mocna akcja informacyjna skierowana do lekarzy dermatologów oraz klientów aptek. – Na pierwszą połowę tego roku zaplanowaliśmy uczestnictwo w konferencjach branżowych skierowanych do lekarzy dermatologów. W aptekach będziemy organizować dermokonsultacje – mówi Agnieszka Rost, brand manager marki Louis Widmer w Swiss Next Distribution.
Marka Louis Widmer powstała w 1960 roku. Obecnie jest numerem jeden wśród dermokosmetyków w Szwajcarii oraz jedna z bardziej rozpoznawalnych marek kosmetyków aptecznych w Niemczech. Ich produkcja odbywa się w pomieszczeniach z oczyszczonym sprężonym powietrzem, dzięki czemu stosowanie konserwantów jest ograniczone do minimum. A to po to by preparaty były lepiej tolerowane przez wrażliwą skórę.
Louis Widmer to jedyne dermokosmetyki na polskim rynku z certyfikatem jakości produkcji Swiss Medic przeznaczonym dla wyrobów medycznych i leków.
Poleć innym
Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
Super!
zdjęć: 13
zdjęć: 35
zdjęć: 8
6 lutego 2019
zdjęć: 10
29 stycznia 2019
17 grudnia 2018
13 grudnia 2018
Na portalu wiadomoscihandlowe.pl używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.