REKLAMAPPH 2019 - 50% - Baner Główny (06.11 - 31.12.2019)
Sylwia Olechno, dyrektor generalny Grupy Chorten

Sylwia Olechno, dyrektor generalny Grupy Chorten (fot. Chorten)

Rozwijając naszą markę stawiamy przede wszystkim na produkty o czystej etykiecie, m.in. miody, przetwory, wędliny, jaja czy pieczywo. Ale idziemy też w kierunku innowacji - mówi serwisowi wiadomoscihandlowe.pl Sylwia Olechno, dyrektor generalny Grupy Chorten.

REKLAMAITCOM - Belka w artykułach

Jakie są w Pani ocenie perspektywy rynku produktów pod markami własnymi?

Z pewnością na popularności tracą marki tanie, ich sprzedaż w sieciach spada. My natomiast od samego początku, a więc już od 7 lat, budujemy markę premium, która coraz bardziej rotuje na sklepach. Duże sieci mogą już sobie pozwolić na własne linie produkcyjne, a więc i na kreowanie innowacyjnych produktów. 

W jakim kierunku rozwijają Państwo asortyment produktów pod marką własną?

Rozwijając naszą markę stawiamy przede wszystkim na produkty o czystej etykiecie, m.in. miody, przetwory, wędliny, jaja czy pieczywo, selekcjonując sobie najlepszych producentów do współpracy i ich najlepsze produkty. Ale idziemy też w kierunku innowacji – najnowszym przykładem jest Duch Puszczy, trunek na destylacie jabłkowym i wielokrotnie destylowanym alkoholu o woltażu 55 proc., który został wyprodukowany specjalnie na nasze potrzeby.

Chorten ma też swoją markę Z Podlaskiej Spiżarni – jakie zaszły w niej zmiany w ostatnich latach?

Z Podlaskiej Spiżarni na początku była marką wędliniarską. Obecnie w jej portfolio jest już blisko 100 pozycji. Lokomotywą sprzedażową okazały się zupy bez konserwantów na wodzie źródlanej i polskich warzywach, dlatego chcemy rozwinąć dalej temat wysokogatunkowych dań gotowych w słoikach. Wprowadziliśmy także całą linię przetworów kojarzących się z Podlasiem, jak kiszona kapusta i ogórki, borówka i żurawina, ale też m.in.  farsz do pierogów, ketchup o domowym smaku i koncentrat pomidorowy. W ciągu ostatnich lat rozbudowaliśmy ofertę tradycyjnych kulinariów mrożonych, wśród której są pierogi i pyzy z mięsem, kartacze oraz flaki po warszawsku, a niebawem w sprzedaży pojawią się także kopytka. 

Mają Państwo w ofercie również linię bio. Jak ona sobie radzi na rynku? 

Bardzo ją obserwujemy, sprawdzając, które produkty rotują, a które cieszą się mniejszym zainteresowaniem klientów. Rozwinęliśmy serię 10 przypraw kresowych, w sprzedajemy także ekologiczne herbatki owocowe. Słodkie wypieki i chleby, jaja chowu ściółkowego, miody z podlaskich pasiek – to także nasze sztandarowe produkty. Aby je lepiej w sklepach uwidocznić, od blisko roku stosujemy specjalne ozdobne regały, na których eksponowana jest większość produktów nie wymagających specjalnego przechowywania.

Czy planują Państwo stworzyć kolejne marki?

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 3

  • 3
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (3)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~;))) 3 14 dni temu

    Trzeba Polać ;)))))

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~erazm 2 23 dni temuocena: 67% 

    Co to jest "ketchup o domowym smaku"? Mnie sie zawsze wydawalo, ze ketchup ma smak pomidorowy, pikantny, slodki lub occtowy - te dwa ostatnie wystepuja najczesciej w polskich prodktach. "Domowy smak" ketchupu to cos nowego.... Co bardziej ogarnieci klienci obsmieja sie jak norki.

    oceń komentarz
  • ~Ph 1 23 dni temuocena: 40% 

    Właściwa osoba na właściwym miejscu i Chorten pnie.sie w górę

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony