REKLAMAEuroShop_banner główny_styczeń/luty 2020
Minister Emilewicz na zakupach w sklepie Take&Go

Minister Emilewicz na zakupach w sklepie Take&Go (źródło: LinkedIn / Łukasz Parafianowicz)

Sieć Take&Go lada moment uruchomi swoją drugą oraz trzecią placówkę. Obie ruszą w Poznaniu. Już w piątek otwarty zostanie sklep przy ul. Katowickiej 67B, a niedługo później wystartuje placówki przy Al. Marcinkowskiego 14.

REKLAMA

Twórcą innowacyjnego konceptu autonomicznego sklepu z artykułami spożywczymi jest firma Surge Cloud. Pierwsza placówka Take&Go ruszyła w czerwcu, również w Poznaniu (ul. Półwiejska 13). Zgodnie z deklaracjami przedstawicieli firmy, do końca lutego 2020 r. działać ma sześć sklepów. Plan do końca roku 2020 zakłada posiadanie łącznie 20 sklepów. Mają one funkcjonować głównie w Poznaniu i w Warszawie.

Surge Cloud chce testować sklepy autonomiczne różnych w miejscach. Pierwsza placówka ruszyła w centrum miasta, ale firma chce też sprawdzić, jak podobny koncept sprawdzi się na miejskich osiedlach oraz w innych lokalizacjach niestandardowych.

Sklepy bezkasowe Take&Go będą czynne całą dobę, siedem dni w tygodniu. Klienci mają do wyboru wszechstronny asortyment: od dań gotowych po produkty codziennego użytku. W sklepach Take&Go dostępnych jest około 900 indeksów produktowych; głównie asortyment spożywczy i szeroka oferta dań gotowych. Bez papierosów oraz alkoholu. W sklepie dostępne są krojone owoce, soki bez konserwantów oraz wysokiej jakości kawa. Wachlarz produktów w miarę rozwoju sieci ma ewoluować i być dostosowany do wymagań i potrzeb klientów.

Osoby robiące zakupy nie muszą samodzielnie kasować produktów przy finalizacji transakcji, czy korzystać z pomocy kasjera. Cały proces odbywa się automatycznie, co przyspiesza proces zakupowy. Jest to możliwe dzięki nowatorskiemu wykorzystaniu i zintegrowaniu kilku technologii, w tym tagów RFID na produktach. W momencie dotarcia do strefy kasującej system rozpozna zakupione produkty i wyświetli je na ekranie; rolą klienta będzie tylko opłacenie zakupów.

Istotną rolę w całym procesie zakupowym odgrywa smartfon. To właśnie za pomocą dedykowanej aplikacji mobilnej zainstalowanej w telefonie, klient ma możliwość wejścia i opuszczenia sklepu. Nowa sieć przygotowuje również specjalne zniżki dla stałych klientów.

- Chcemy docierać do klientów, którzy żyją aktywnie i szybko, a także potrzebują zrobić zakupy w drodze do pracy czy też domu. Take&Go to przyszłość. Pierwszy sklep to dopiero początek i już teraz intensywnie pracujemy nad doborem kolejnych lokalizacji, zarówno w Poznaniu, Warszawie, jak i w innych miastach – mówił Dawid Urban, inwestor i pomysłodawca Take&Go.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 5

  • 3
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 2
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~xxxxx 1 miesiąc temuocena: 100% 

    tak samo się posprząta,sam towar wskoczy na półki.........................

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony