REKLAMAHELIO - Baner Główny - MASY (11-17.11.2019)
Produkująca wędliny premium firma Tarczyński sprzedała akcje za 45 mln zł. Jak podaje wyborcza.biz, w pierwszy dzień notowania akcje drożeją nawet o 13,5 proc.
REKLAMAITCOM - Belka w artykułach

Do inwestorów indywidualnych trafiło 0,5 mln akcji sprzedawanych w ofercie publicznej po 9 zł. W sumie do obrotu trafiło 5 mln akcji, a wpływy z emisji sięgające 45 mln zł mają posłużyć spółce na rozbudowę zakładu produkcyjnego. Grupa zatrudnia blisko 900 osób, oferuje 480 rodzajów produktów pod markami Tarczyński, Dobrosława oraz Starpeck, koncentrując się na półce premium. Posiada trzy zakłady produkcyjne, prowadzi sprzedaż w kanale tradycyjnym oraz nowoczesnym, głównie w Polsce, ale także w Niemczech, Anglii i Holandii. Celem strategicznym firmy w latach 2013-2015 jest intensyfikacja rozwoju w segmencie produktów premium w ramach kilku wybranych grup produktów, oraz dalszy wzrost sprzedaży w nowoczesnym kanale dystrybucji. Grupa realizuje obecnie program inwestycyjny o wartości 66,5 mln zł, obejmujący głównie rozbudowę zakładu produkcyjnego w Ujeźdźcu Małym. Jest to jeden z najnowocześniejszych zakładów w Europie, jego moce produkcyjne są wykorzystywane w 95 proc. W ub.r. Tarczyński zarobił na czysto 10,8 mln zł, przy przychodach 387 mln zł.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony