REKLAMARetail FMCG Congress - Banner Główny - lipiec 2020

(Tesco Polska)

W maju Tesco rozszerzyło usługę „Zamów i odbierz” i na mapie Polski pojawiły się kolejne lokalizacje, w których klienci mogą zamawiać produkty online. Inwestycja zwiększa  możliwości obsługi klientów i daje im większą elastyczność robienia zakupów.

REKLAMAWH Market NETTO_belka w artykulach_lipiec-sierpień 2020

Tesco rozszerza w Polsce sieć lokalizacji, w których dostępna jest opcja „Zamów i odbierz”. Obecnie rozwiązanie pojawiło się także w sklepach Tesco w Opolu, Częstochowie, Zielonej Górze, Jeleniej Górze i Kielcach. Łącznie w całym kraju działa już 14 takich punktów.

- W maju uruchomiliśmy usługę „Zamów i odbierz” w pięciu dodatkowych miastach. Pozwala nam to na obsługę 15% więcej klientów w ramach tego tylko rozwiązania. Cały czas analizujemy także inne możliwości i pracujemy nad nowymi rozwiązaniami dla naszych klientów. Kolejne nowości, poszerzające dostępność naszych usług, pojawią się już wkrótce – podkreśla Martin Behan, dyrektor zarządzający Tesco Polska.

W ramach usługi klienci mogą zamówić produkty online, odebrać je w sklepie lub wybrać dostawę do domu przez firmę taksówkową, współpracującą z Tesco. Korzystając z tej opcji, kupujący mogą zrobić zakupy jeszcze sprawniej, bezpieczniej i w bardziej komfortowy dla nich sposób.

Zamówienia można składać przez stronę internetową lub aplikację mobilną przez całą dobę, z możliwością odbioru w dowolnym dniu i w wybranych godzinach. Zamówienia na kolejny dzień przyjmowane są do godz. 23:00. Płatności dokonuje się online lub kartą płatniczą przy odbiorze zakupów w sklepie. Przy realizacji zamówienia przez firmę taxi współpracującą z Tesco zapłata musi być dokonana on-line. Pracownicy Tesco rozpoczynają kompletowanie produktów już od samego rana. Dzięki temu czas między pakowaniem i odbiorem jest bardzo krótki i zapewnia świeżość towarów.

- E-zakupy cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem naszych klientów. Wiemy, jak ważny jest dla nich bezpieczny dostęp do żywności, dlatego podjęliśmy decyzję o rozszerzeniu usługi „Zamów i odbierz” o kolejne lokalizacje. Zamówienie można zrobić na komputerze lub smartfonie, nasi pracownicy pakują zakupy, wybierając najświeższe produkty z półek, a odbiór zakupów zajmuje kilka minut. Już teraz w każdym tygodniu taką opcję wybiera ok. 2 tysiące naszych klientów w Polsce – dodaje Magdalena Tomalska, zarządzająca operacjami online Tesco na polskim rynku.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 8

  • 8
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Pat 1 miesiąc temu

    Po co inwestowali w Dot-Com ? Żeby później zamknąć i znowu otworzyć na zamów i odbierz Kto podejmuje takie chore decyzje?

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony