REKLAMAPRIM (KABANOS) - GRILL - Baner Główny (29.04-31.07.2020)
Hipermarket Tesco na Kabatach w Warszawie

Hipermarket Tesco na Kabatach w Warszawie (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)

Posiadanie konta firmowego na LinkedIn przynosi wiele korzyści, stąd i my zdecydowaliśmy się na jego założenie – informuje Tesco w serwisie mojetesco.pl.

REKLAMAWH Market NETTO_belka w artykulach_lipiec-sierpień 2020

Konto na LinkedIn ma zapewnić Tesco rozpoznawalność oraz pomóc zbudować pozycję eksperta w branży, jak również pozytywnie wpłynąć na postrzeganie sieci przez klientów.

LinkedIn to serwis społecznościowy, który został założony w 2003 roku jako miejsce dla osób szukających pracy i rekruterów. Każdy mógł dodać tam swoje „wirtualne CV”. Dziś, po 17 latach od powstania, serwis zrzesza sieć profesjonalistów z różnych dziedzin, a profile mają tam także różne firmy. Teraz do tego grona należy również Tesco Polska.

W styczniu 2020 roku odnotowano 675 milionów zarejestrowanych użytkowników LinkedIn, w tym prawie 3 miliony z Polski.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 5

  • 5
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony