REKLAMAKORAL - Lodowa Finezja - Baner Główny (czerwiec-lipiec 2018)

Jak wynika z badania Tesco Polska u większości Polaków jedzenie przywołuje miłe wspomnienia lub kojarzy się z ukochanymi osobami. Uważamy także, że poprzez gotowanie można okazać uczucia bliskiej osobie, a wspólne posiłki są ważnym elementem życia rodzinnego. Nowa kampania Tesco „Historie pisane smakiem” wykorzystuje skojarzenia i podkreśla rolę jedzenia w życiu konsumentów.

REKLAMABinaria (eMIXIT) - Belka w artykułach_v.1

(Tesco Polska)

Według badania, przeprowadzonego przez ośrodek badawczy SW Research na zlecenie Tesco Polska, 81,8 proc. badanych ma wspomnienia z dzieciństwa związane z przygotowaniem potrawy przez ukochaną osobę, a 80,7 proc. Polaków uważa, że poprzez jedzenie można okazać swoje uczucia względem innych. Warto również podkreślić, iż dla 80,5 proc. ankietowanych wspólne jedzenie kreuje więzi między członkami rodziny.

Doceniając rolę jedzenia Tesco Polska rozpoczyna kampanię „Historie pisane smakiem”, która przez cały rok będzie prezentować kolejne historie ukazujące jak ważną częścią codziennego życia są dania, posiłki czy kulinarne przepisy.

- W Tesco zawsze stawialiśmy oferowaną przez nas żywność na pierwszym miejscu. Jesteśmy dumni z jakości naszych produktów i wiemy, jak ważne są kuchnia i jedzenie, by pomóc ludziom zbliżać się do siebie. "Historie pisane smakiem” stawiają żywność  i kulinaria w centrum tego, co robimy i jak rozmawiamy z naszymi klientami - mówi Martin Behan, dyrektor zarządzający Tesco Polska.

Pierwsza z opowieści ukaże znaczenie tradycyjnych potraw podczas wielkanocnego spotkania rodzinnego – zaprezentowany w niej przepis na pieczoną kaczkę może być inspiracją na danie podziwiane przy świątecznym stole. Wszystkie prezentowane przepisy, a także składniki z których mogą zostać przygotowane dostępne będą w największych sklepach Tesco oraz na stronie tesco.pl. Przedstawione w kampanii historie inspirowane są autentycznymi opowieściami klientów, dostawców oraz czy współpracujących z Tesco organizacji społecznych.

Kampania została stworzona przez Ogilvy & Mather, z Mediacom odpowiedzialnym za zakup mediów. Kampania będzie realizowana w telewizji, radiu, prasie, outdoorowo, w sklepach oraz kanałach online i social media.

Jak się okazuje, posiłki w rodzinnym gronie odgrywają wśród Polaków ogromną rolę. Ponad 70 proc. badanych deklaruje, że wspólne spotkanie przy jedzeniu jest dla nich bardzo ważne, w tym 23,3 proc. Polaków przyznaje się do samodzielnej organizacji tego typu wydarzeń.

Jak często Polacy spożywają posiłki w rodzinnym gronie? Okazuje się, że prawie połowa Polaków codziennie siada z rodziną do wspólnego stołu, a 26,8 proc. badanych robi to raz w tygodniu. Raz na miesiąc spotyka się natomiast 12,4 proc. Polaków. Tylko 6,3 proc. przyznaje, że prawie nigdy nie jada w towarzystwie najbliższych. Widać więc wyraźnie, że wspólne jedzenie jest dla nas niezwykle ważne i potrafimy znaleźć na to czas.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony