REKLAMAVFK - baner główny
Sałata lodowa w sklepach Tesco

Sałata lodowa w sklepach Tesco (materiały prasowe)

Po trudnym dla dostawców sezonie, Tesco testowo wprowadza do sprzedaży dodatkowy wolumen sałaty lodowej. Dzięki temu, klienci będą mogli kupić produkt, który bez wsparcia sieci najprawdopodobniej zostałby zmarnowany.

REKLAMAEC Alkohole - belka w artykułach - DRINCO II

Zimne i deszczowe noce to niesprzyjające warunki dla producentów sałaty lodowej. Pod koniec sezonu, producenci muszą borykać się z problemem dużej ilości sałaty o mniejszym rozmiarze. Tymczasem klienci i sieci handlowe przyzwyczaili się do określonego rozmiaru i wagi główek sałaty. Chcąc zachęcić klientów do zakupu mniejszego, ale równocześnie spełniającego wszelkie standardy jakościowe produktu, Tesco zaoferuje główki sałaty lodowej w niższej cenie.

Testowa sprzedaż w 15 hipermarketach potrwa do końca tego tygodnia lub do wyczerpania zapasów. Sałata oferowana będzie w o 40% niższej cenie  - 1,49 zł za główkę. Lodowa sałata dołączy do gamy „nieidealnych” owoców i warzyw „Perfectly Imperfect”.

- Proponowane przez nas produkty spełniają wszystkie wymagania jakościowe. Są po prostu mniejsze, więc nie byłyby oferowane w sprzedaży detalicznej, jako że klienci przyzwyczajeni są do innego rozmiaru i wagi. My zaś chcemy zachęcić ich do zakupu także mniejszej sałaty, co pomoże nam wspólnie walczyć z marnowaniem żywności – wyjaśnia Małgorzata Lipka, menedżer kategorii w zespole ds. produktów Tesco.

Testowa sprzedaż „nieidealnej” sałaty jest kolejnym przykładem zaangażowania Tesco w kwestię walki z marnowaniem żywności. Kilka tygodni temu firma dodała do asortymentu „Perfectly Imperfect” sezonową paprykę i ogórki. Tesco ogłosiło również rezygnację z promocji typu „kup jeden, drugi dostaniesz gratis” w kategorii warzyw i owoców, by zmniejszyć skalę niepotrzebnych strat żywności w gospodarstwach domowych.

Tesco Polska jest czołową siecią sklepów samoobsługowych na polskim rynku z ponad 400 sklepami, od hipermarketów po małe osiedlowe supermarkety. Firma zatrudnia ponad 25 tys. osób i oferuje klientom produkty ponad 3700 polskich dostawców. Co tydzień sklepy Tesco odwiedza ponad 5 milionów klientów.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 4

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 3
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"