REKLAMAPrzewodnik po handlu 2019 - Baner Główny (PROMOCJA) - 08-20.05.2019
Tesco UK

Tesco UK (fot. mat. prasowe Tesco UK)

Tesco prowadzi testy nowych rozwiązań dla użytkowników kart lojalnościowych Clubcard. Sieć oferuje im niższe ceny na wybrane produkty spożywcze – informuje The Sun.

REKLAMAKongres Rynku FMCG - Belka w artykułach (kwiecień - maj 2019)

W ramach trwających przez tydzień testów, przeprowadzonych w 20 losowo wybranych placówkach sieci, lojalni konsumenci otrzymywali dodatkowe zniżki na wybrane produkty spożywcze. Sieć nie ujawniła rezultatów trwającego do minionej niedzieli eksperymentu – relacjonuje The Sun.

Obecnie użytkownicy kart Clubcard otrzymują punkty za zakupy. Zgromadzone punkty są następnie zamieniane na vouchery rabatowe. Uczestnicy programu otrzymują ponadto dedykowane kupony rabatowe, proponowane w oparciu o historię wcześniejszych zakupów.

Tesco uruchomiło program lojalnościowy w 1995 r. Obecnie uczestniczy w nim ok. 17 mln Brytyjczyków.

Źródło: thesun.co.uk

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony