REKLAMAHELIO - batony - baner główny

(materiały prasowe, Tesco Polska)

Dzięki usłudze Scan&Shop klienci sklepu przy ul. Fieldorfa 41 w Warszawie, będą mogli przyspieszyć swoje zakupy i jednocześnie zaoszczędzić pieniądze dzięki ciągłej kontroli wydatków na ekranie ręcznego skanera czy telefonu. Do obsługi nowego rozwiązania firma zatrudni i przeszkoli nowych pracowników. Dotychczas z rozwiązania mogli korzystać klienci trzech sklepów w Krakowie, Poznaniu i Łodzi.

REKLAMATARGI KIELCE (FPL) - belka w artykułach

Dzięki usłudze Scan&Shop klienci Tesco mogą skanować produkty w trakcie zakupów i wkładać je do siatek w wózku, bez konieczności ponownego wypakowywania ich przy kasach. Ponadto, dzięki skanerom możemy na bieżąco śledzić swoje wydatki, czyli aktualny koszt zakupów w koszyku.   

Jak podkreślają przedstawiciele sieci Tesco w Polsce „zakupy ze Scan&Shop są naprawdę łatwe. Wystarczy, że klient przed rozpoczęciem zakupów weźmie jeden ze skanerów znajdujących się przed wejściem na salę sprzedaży. Wybrane i zeskanowane produkty trafiają bezpośrednio do siatek w wózkach. W przypadku owoców i warzyw oraz pieczywa wystarczy zeskanować specjalne kody Scan&Shop umieszczone przy półkach bądź zważyć na dedykowanych wagach. Pod koniec zakupów klienci udają się do kas samoobsługowych, by bez konieczności ponownego wypakowywania produktów, zapłacić za swoje zakupy.”

Klienci będą mogli również wybrać opcję Scan&Shop na telefon komórkowy, który po zainstalowaniu aplikacji zastąpi skaner. Po zakończeniu zakupów na smartfonie zostanie wygenerowany kod, który wystarczy zeskanować w kasie samoobsługowej i przejść do płatności.

Do obsługi rozwiązania Tesco zatrudniło dodatkowych pracowników – średnio po 8 osób w każdym z hipermarketów, objętych usługą. Brytyjski operator zapowiada uruchomienie usługi w kolejnych hipermarketach w Polsce.

Przedstawiciele Tesco w Polsce nie jeszcze podsumowywać testów usługi Scan&Shop na polskim rynku. Podkreślają, że „jest jeszcze zbyt wcześnie na końcowe podsumowania, jednak pierwsze miesiące po uruchomieniu usługi Scan&Shop w trzech sklepach w Polsce wskazują, iż klienci polubili to rozwiązanie. Każdego miesiąca wzrasta liczba klientów, którzy w czasie dużych zakupów, dla zaoszczędzenia czasu i lepszej kontroli wydatków korzystają ze skanerów. Obecnie z usługi Scan&Shop mogą skorzystać klienci czterech sklepów w Warszawie, Krakowie, Łodzi i Poznaniu. Do końca roku planujemy uruchomienie usługi w kilku kolejnych sklepach.

Kliknij i przeczytaj także:

Tesco wprowadzi usługę Scan&Shop do sklepów w Krakowie, Łodzi i Poznaniu

Sieć Piotr i Paweł testuje aplikację Skanuj i Kupuj

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 7

  • 6
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"