REKLAMAMODERN-EXPO  - Baner Główny (styczeń-luty 2020)

(fot. mat. prasowe Tesco UK)

Tesco realizuje strategię 4R, w ramach której eliminuje opakowania z tworzyw nie nadających się do recyklingu. Sieć walczy także ze zbyt dużymi opakowaniami.

REKLAMA

W ramach strategii 4R – Remove, Reduce, Reuse, Recycle (usuń, zredukuj, użyj powtórnie, przetwórz) – Tesco stara się eliminować użycie plastiku w opakowaniach produktów. Tam, gdzie tworzywa są niezbędne, by zapobiegać marnowaniu żywności, detalista chce wraz z producentami ograniczać opakowania do absolutnego minimum.

Sieć zadeklarowała, że do końca 2020 r. wyeliminuje z produktów marki własnej miliard sztuk plastiku. Aby to osiągnąć, będzie eliminować małe torebki plastikowe, używane do pakowania warzyw, owoców i pieczywa luzem. Zrezygnuje też z plastikowych tacek, na których pakowane są dania gotowe do spożycia. Usunie także podwójne zabezpieczenia na pojemniczkach z jogurtami czy kremami, słomki dodawane do napojów w kartonach oraz torby foliowe, w które pakowana jest odzież.

– Nasza strategia 4R już teraz przyczynia się do przekształcenia sposobu w jaki pakujemy produkty. W ciągu najbliższych 12 miesięcy usuniemy ze sklepów miliard kawałków plastiku, redukując wpływ na środowisko produktów, które sprzedajemy. Dzięki licznym rozwiązaniom, jakie wdrażamy w naszych sklepach, osiągamy efekt skali i mamy realne rezultaty – zapewnia prezes Tesco, Dave Lewis.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Nico 1 miesiąc temu

    Tesco samo w sobie jest iluzją i plastikiem i samo usunie się z rynku.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony