REKLAMAHELIO - Baner Główny - MASY (11-17.11.2019)

(fot. Pixabay CC0)

Brytyjska sieć rozpoczyna dzisiaj masową promocję zabawek. Wszystkie zabawki z oferty sieci mają być dostępne w obniżonych cenach – obniżki nawet do 50 proc. Tesco dołącza w ten sposób do konkurencji, która również ogłosiła w tym tygodniu pierwsze przedświąteczne promocje.

REKLAMAITCOM - Belka w artykułach

Tesco od 17 października rozpoczęło promocyjną sprzedaż zabawek, która potrwa dwa tygodnie. Akcja prowadzona jest w 750 marketach sieci w całej Wielkiej Brytanii, a także w serwisie online, gdzie obecnie promocją objętych jest ok. 900 zabawek.

W promocji dostępna jest pełna oferta zabawek, łącznie ok. 1,8 tys. produktów, w tym wszystkie najbardziej popularne marki – Barbie, Fisher Price, Lego czy My Little Pony. Przeceny sięgają 50 proc.

Sieć liczy na to, że akcja spotka się z żywym zainteresowaniem rodziców, którzy dzięki wcześniejszym zakupom prezentów będą mogli rozłożyć w czasie koszty związane z organizacją świąt Bożego Narodzenia. Podobnie myślą inne wielkie sieci – Argos, Morrisons czy Sainsbury's, które w tym tygodniu również rozpoczęły promocyjną sprzedaż zabawek.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (2)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Tristan 2 24 dni temuocena: 100% 

    Pozhoga kompletny idiotyzm, ze nie znasz rynku w UK a piszesz głupoty. Wszyscy moi znajomi w Anglii a mam ich sporo. Prezenty na Xmas zaczynaja kompletować z początkiem września. Tesco odpowiedziało na potrzebę rynku. Nie wypowiadamy się jak się na czymś nie znamy :/

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Pozhoga 1 27 dni temu

    Kompletny idiotyzm: komercha rusza już na 2,5 miesiąca przed Świętami, jej symbolem jest parodia Świętego, a całością zajmują się ludzie, którzy nawet nie wiedzą co to jest Boże Narodzenie. Świat zachodni idiocieje z prędkością światła.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony