09.01.2020 / 09:06
StoryEditor

Tesco z dwucyfrowymi spadkami sprzedaży w Europie Centralnej! Polska ciągnie wyniki w dół

(fot. Łukasz Rawa)
Sprzedaż sieci Tesco w Europie Centralnej w trzecim kwartale roku fiskalnego (13 tygodni zakończonych 23 listopada 2019 r.) spadła o 11 proc. w ujęciu like-for-like (sprzedaż porównywalna) i aż o 14,2 proc. przy stałych kursach wymiany walut.

W okresie bożonarodzeniowym (sześć tygodni zakończonych 4 stycznia 2020 r.) Tesco zanotowało w naszym regionie spadek sprzedaży porównywalnej o 9,1 proc. Przy stałych kursach wy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.04.2024 / 14:54
StoryEditor
Ubywa sklepów ogólnospożywczych. Rośnie liczba piekarni i sklepów monopolowych
W ostatnim roku z rynku zniknęło 3 tys. sklepów (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Według szacunków Dun & Bradstreet na polskim rynku działa niemal 400 tys. tradycyjnych sklepów detalicznych (dokładnie 396 tys. w połowie stycznia 2024 r.). W porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego stanowi to spadek o 0,8 proc.

W ostatnich 12 miesiącach z rynku zniknęło 3 tys. sklepów. Jednocześnie Polacy zawiesili działalność ponad 9,5 tys. sklepów, co stanowi wzrost w porównaniu do końca 2023 r. o po...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.04.2024 / 12:29
StoryEditor
Przyszłość e-commerce to rozwój AI oraz nowych technologii. Jak mogą skorzystać z tego mali przedsiębiorcy?
Na rynku e-commerce jest miejsce nawet dla małych sklepów internetowych (Shutterstock)
Postęp technologiczny, oznacza również rosnące znaczenie wykorzystania sztucznej inteligencji w rozwoju biznesu. Dzięki AI, małe sklepy mogą zautomatyzować wiele procesów, oszczędzając czas i zasoby – mówi Dariusz Kowalski, dyrektor ds. rozwoju biznesu Grupy Shoper.

Zmiany technologiczne, jakie zaszły w ostatnich latach w obszarze e-commerce nie są zarezerwowane wyłącznie dla największych korporacji, a z nowych rozwiązań mogą korzystać równ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. kwiecień 2024 00:47