REKLAMAPRIM (KABANOS) - GRILL - Baner Główny (29.04-31.07.2020)

(fot. Top Market)

Dziewięć placówek Polskiej Grupy Supermarketów w województwach łódzkim i mazowieckim, rozpoczęło projekt zaopatrzenia sklepów Top Market w wysokiej jakości produkty mięsne, pochodzące z lokalnych masarni. To kolejna faza programu „Kupujemy Lokalnie” - strategii Grupy PGS skierowanej ku produktom regionalnym, wspierającego lokalną przedsiębiorczość.

REKLAMAWH Market NETTO_belka w artykulach_lipiec-sierpień 2020

Zapewnienie wyjątkowo świeżego, wysokiej jakości mięsa w możliwie najkrótszym czasie – to cel programu realizowanego przez 9 sklepów zrzeszonych w Polskiej Grupie Supermarketów, prowadzonych przez Grzegorza i Elżbietę Głowackich oraz firmę rodzinną Max Bax.

Program zakłada dostarczenie klientom placówek Top Market mięsa w ciągu maksymalnie 3 dni, natomiast wędlin nie dłużej niż w ciągu 6 dni od momentu rozbioru. Jest to możliwe, dzięki porannemu odbiorowi mięsa bezpośrednio od dostawcy w Bieżuniu, które następnie jest dostarczane bezpośrednio do sklepów uczestniczących w programie.

Co ważne, mięso i wędliny nie są foliowane, a dzięki temu, że trafiają bezpośrednio do sklepów, nie zawierają utrwalaczy oraz zbędnych środków konserwujących. Świeże mięso trafia do sklepowych chłodni pozwalających przechowywać je w temperaturze 2-3 stopni do chwili sprzedaży. Jak twierdzą Grzegorz i Elżbieta Głowacka, to zupełnie nowy model dla sklepów ogólnospożywczych, pozwalający na dostarczenie klientom produktów najwyższej jakości.

– Nasz program rozpoczęliśmy w ostatnich dniach kwietnia i ma na celu sprawdzenie czy w czasach wysokorozwiniętej komercji i masowej produkcji wysoko przetworzonej żywności istnieje popyt na mięsa i wędliny bez ulepszaczy oraz bez wykorzystywania nie ekologicznych opakowań foliowych – wskazuje Elżbieta Głowacka, współwłaścicielka sklepów Maxfresh, funkcjonujących pod marką Top Market.

Rodzina Głowackich podkreśla, że centralnym punktem projektu jest rezygnacja z opakowań foliowych, która jednocześnie wymusza najwyższą świeżość produktów w sklepach. Wstępne konsultacje z klientami potwierdzają, że istnieje wysoki popyt na nieprzetworzoną żywność, która smakiem oraz jakością zdecydowanie przewyższa masowe produkty dostępne w większości sklepów spożywczych.

Program jest  analizowany przez zarząd oraz dział handlowy Polskiej Grupy Supermarketów. Trudności z jego szeroką adaptacją mogą wynikać z wyjątkowo ścisłego reżimu sanitarnego w procesie produkcji, transportu oraz sprzedaży. Grupa dostrzega jednak tendencje rynkowe świadczące o coraz większym zainteresowaniu klientów zdrową żywnością, pochodzącą od mniejszych i funkcjonujących bardziej ekologicznie producentów.

– Model zaproponowany przez naszych udziałowców wydaje się być odpowiedzią na bieżące potrzeby klientów głównie z dużych i średnich miast. Wstępne analizy modelu „maksymalnie świeżego mięsa” pokazują jednak, że również w mniejszych miejscowościach konsumenci są coraz bardziej świadomi, oczekując dostępności mięs klasy premium – komentuje Michał Sadecki, prezes Polskiej Grupy Supermarketów.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Mmmm 1 miesiąc temuocena: 0% 

    3 dni na mięso i 6 dni na wędlinę? Przecież to starocie będą sprzedawać. A to oznacza, że i mały producent będzie musiał faszerować konserwantami albo pakować w map. Żadna różnica czy się kupi u nich czy u owada :)

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony